Ha ha, så sant.Ptja självkännedomen kan man ju kanske inte klaga på...
(min fetning)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, så sant.Ptja självkännedomen kan man ju kanske inte klaga på...
(min fetning)
Oj vad upphetsande!
"Vad duger du till?
Det är väl bara att inse att du som häckar här inte är mycket att hänga i julgranen så att säga.
Att du ska leva upp till min standard får vi nog inse är utom räckvidd,
MEN;
* om du är riktigt snäll och duktig,
* om
du anstränger dig och
* bjuder upp till intressant konversation (inga oneliners!)
* och är inom;
Ålder: 18 - 50
Civilstånd: Singel, Separerad, Skild eller Änka
Etnicitet: Valfritt
Läggning: Hetero, Bi eller Binyfiken
Längd: Valfritt
Vikt: Valfritt
Kropp: Liten, Slank, Medel eller Vältränad
Byststorlek: Valfritt
Rakad: Valfritt
Ögonfärg: Valfritt
Hår: Valfritt
Röker: Nej
Dricker: Nej
Tatuering: Valfritt
Piercing: Valfritt
Då kan vi säkert ha det trevligt tillsammans med sköna stunder du och jag."
Alltså va? Äckliga kräk.
Jo det är väldigt sant. Jag kan inte riktigt låta bli att fundera på om det funkar någon gång.Älskar det. Jag vet direkt att det är ointressant, inget att lägga energi på. Gillar när folk är tydliga med sin kassa inställning så man kan undvika dem.
Attraherar det nån? Det är ett fruktansvärt beteende att börja med att skälla ut alternativt dumförklara någon man ev vill dejta.@SkorpSmulan inlägg påminner också lite om de män som ska börja sin profiltext med att skriva att här får man ju aldrig napp, tjejer är ju korkade som inte väljer mig men det är ju för att jag är för snäll och ful etc.
Börja med rejält passivt- aggressivt är inget som attraherar mig
Samma mupp?Fick ett till charmerande meddelande
"Hej! Ger dig en tumme upp, det är ju jul och då ska man vara snäll!"
Eh.
Men åååhJag har fått, alla från samma person. Jag har inte svarat en enda gång
"Hej. Så vacker. Hur är det?"
"Hej igen! *berättar om vad han jobbar med och ska äta till mifdag*"
"Jag vet inte om mina mail kommer fram [jo det vet du, det syns att de är lästa/min kommentar]. Du är sagolikt vacker och din presentation tar andan ur mig. Vi har så mycket gemensamt. Hör av dig, jag ser fram emot att lära känna dig".
"Svårflörtad?"
"Jävla stroppig bitch. Inte konstigt du är singel. Du vet det räcket inte med att vara snygg. Så snygg är du inte heller"
"Bekräftelsesökare. Så jävla less på såna som dig"
---
Verkar må jättebra, kunna ta motgångar i livet fint oxh sådär. Nån som vill nappa?![]()
Nej en annan, det finns uppenbarligen fullt med godbitar, bara välja.Samma mupp?
Du vet det räcket inte med att vara snygg. Så snygg är du inte heller"
1. Han tog kontakt. 2. Han sa att du är vacker."Jävla stroppig bitch. Inte konstigt du är singel.
Fy fan. Ge honom tre öl och en dålig dag på jobbet...Verkar må jättebra, kunna ta motgångar i livet fint oxh sådär. Nån som vill nappa?![]()
Ja, men du måste ha ett konto.Hur gör man när man börjar nätdejta? Kan man läsa andras presentationer innan man gör sin egen? Bara för att se lite hur det kan se ut.
Det är ju ett problem att många tror att alla andras värld också handlar om dem och deras liv. Din text kommer från dina erfarenheter och accepterar inte de den, då är de inte rätt i alla fall kan jag känna.Har märkt att vissa blir provocerade på dejtingsidor när jag skriver att jag helst träffar någon utan barn. Vissa verkar ta det personligt och börjar prata om att detas barn är fantastiska. Det är de säkert men jag vill ändå helst träffa någon utan barn. Det är lättare enligt mina erfarenheter.
Alltså, jag har fått ett mail av en man som har gjort en egen hemsida!
Några av Kategorierna på denna hemsida.
Kort om mig.
Kontakta mig gärna!
Frågor och svar om mig.
Bilder på mig.
Bilder på dig kanske?
Mina sexfantasier.
Kvinnor och mäns sexuella fantasier (statistik m.m.).
Och jag svär, för första gången är jag mållös!