Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är någon medlem på match?
Jag registrerade mig precis där, men undrar om det är värt att betala. Vad finns det för typer där? Bättre än MP?

De som finns på MP och HP osv finns i stor utsträckning på match. Men det finns så många mer användare på match. Jag har haft både lyckat och mindre lyckat utfall från samtliga sidor, och brukar när jag "är seriöst tillgänglig" rotera mellan HP, MP, match och e-kontakt (det finns väl dock kanske inte längre).

Soooo, minns ni snubben som för hundra år sen tyckte att jag var oseriös som inte ville visa nakenbilder efter 2 dagars kontakt? Jag fick såhär hundra år senare ett meddelande på kik idag: "hoppas du haft en dålig jul och är utan pengar :)"

Jag tror nån är både sur och långsint :D

Soooo, minns ni snubben som för hundra år sen tyckte att jag var oseriös som inte ville visa nakenbilder efter 2 dagars kontakt? Jag fick såhär hundra år senare ett meddelande på kik idag: "hoppas du haft en dålig jul och är utan pengar :)"

Nu bröt jag ihop och började asgarva och fick hitta på att det var något roligt i en dossier jag läste för att inte avslöja att jag tagit en smygpaus på jobbet...

Hahah, vafan? :D undrar vad han hoppades på för svar? Ett "ja, det är precis så, men om jag får skicka lite nakenbilder till dig så känns det bättre"?

:rofl:
Vilken otroligt charmig typ :yuck:

Amen asså va? Undrar vad han ville få ut av det? :confused: :yuck:

Snacka om bittergubbe!:laugh::banghead:

Nu har jag betalat 3 månader för match. Saldo sedan igår 3 meddelanden varav 2 från unga pojkar och 1 från en snubbe i Hamburg. Har själv skickat 1 meddelande, men givetvis (ursäkta min bitterhet) inte fått svar.
Same same, alltså :(

Haha! :rofl:

Svara att du är utan pengar och fråga om han vill köpa lite nakenbilder. ;)

Nu har jag betalat 3 månader för match. Saldo sedan igår 3 meddelanden varav 2 från unga pojkar och 1 från en snubbe i Hamburg. Har själv skickat 1 meddelande, men givetvis (ursäkta min bitterhet) inte fått svar.
Same same, alltså :(
Å andra sidan, att det tar tid att få svar och kanske inte är superhög aktivitet på sidan är kanske inget konstigt? Det är ju nyår nu och många har fullt upp med annat än att sitta på dejtingsidor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V