Men åh, hejja dig!!! Så bra gjort och vad han än svarar (förhoppningsvis ett bra svar!) så tog du chansen, bra jobbat!
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
---
Skriver inte så frekvent här även om jag läser mkt. Hade två "kandidater" på Tinder förut, en som började ok att skriva med men som jag sen mer och mer kände att jag mest svarade för att vara artig och efter lite funderande så råkade jag ta den lätta vägen ut och unmatcha. Och ja, det var inte så snällt men nu blev det så den här gången. Det visade sedan att han var ett ex till en tjej en kompis kände och att han inte var en direkt trevlig kille så då kändes det som rätt beslut ändå.
Har nu bara en Tinderkille kvar, försöker styra upp träff pga känner att det ju kan vara trevligt att se hur han ser ut och är på riktigt innan jag "slösat bort" allt för många veckor på meddelanden (om allt och inget, något som inte heller flöt så bra med killen ovan vilket också bidrog till att jag kände att det inte var så mkt att bygga vidare på). Men nu har det ju varit julfiranden och inte så mkt ledigt från jobb så det går lite trögt att få till nån form av träff. Men nu är jag helt klart inspirerad av Ceta! Så jag ska sova på saken och fundera ut ett eller annat dejtalternativ han kan få välja mellan