Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det kanske är bra att han har fel hundras? Det i kombination med att han verkar vettig borde ju betyda att han inte tänker försöka lägga sig i din hundhållning (och vara allmänt irriterande), bara ha förståelse för att hundar kräver mycket, typ :p
Helt sant! Det enda som är värre än ointresse för djur är en diametralt annan inställning till djurhållning/träning. Been there...

Jaha men dåså. Carry on då! :up: Jag svarade utifrån att det här var nåt som skulle vara jobbigt för dig (i och med att du säger dig ha varit gräsligt mästrande för att du blev så förbannad), ingenting annat. Men om du uppskattar det eller är oberörd av det så är det ju inget problem.

Misstolkar du med flit nu?

Och singel är han, så frågan är om han vill träffas igen...
Men åh, hejja dig!!! Så bra gjort och vad han än svarar (förhoppningsvis ett bra svar!) så tog du chansen, bra jobbat! :bump:
---
Skriver inte så frekvent här även om jag läser mkt. Hade två "kandidater" på Tinder förut, en som började ok att skriva med men som jag sen mer och mer kände att jag mest svarade för att vara artig och efter lite funderande så råkade jag ta den lätta vägen ut och unmatcha. Och ja, det var inte så snällt men nu blev det så den här gången. Det visade sedan att han var ett ex till en tjej en kompis kände och att han inte var en direkt trevlig kille så då kändes det som rätt beslut ändå.
Har nu bara en Tinderkille kvar, försöker styra upp träff pga känner att det ju kan vara trevligt att se hur han ser ut och är på riktigt innan jag "slösat bort" allt för många veckor på meddelanden (om allt och inget, något som inte heller flöt så bra med killen ovan vilket också bidrog till att jag kände att det inte var så mkt att bygga vidare på). Men nu har det ju varit julfiranden och inte så mkt ledigt från jobb så det går lite trögt att få till nån form av träff. Men nu är jag helt klart inspirerad av Ceta! Så jag ska sova på saken och fundera ut ett eller annat dejtalternativ han kan få välja mellan :D

Tack för all pepp! Jag ställde frågan, och svart dröjde lite så jag trodde han höll på att formulera ett snällt "tack, men nej tack"-meddelande ;) Men sen svarade han att han tänkt/känt efter lite och kommit fram till att han gärna sågs på en dejt med mig :) Får se hur det känns när vi träffas, men trevligt har vi ihop så även om det inte blir mer så blir det säkert trevligt att ses!

Förslog en fika till veckan iaf. Ska hålla er uppdaterade, nu närmjag äntligen har något att skriva om igen ;)

Men åh, hejja dig!!! Så bra gjort och vad han än svarar (förhoppningsvis ett bra svar!) så tog du chansen, bra jobbat! :bump:
---
Skriver inte så frekvent här även om jag läser mkt. Hade två "kandidater" på Tinder förut, en som började ok att skriva med men som jag sen mer och mer kände att jag mest svarade för att vara artig och efter lite funderande så råkade jag ta den lätta vägen ut och unmatcha. Och ja, det var inte så snällt men nu blev det så den här gången. Det visade sedan att han var ett ex till en tjej en kompis kände och att han inte var en direkt trevlig kille så då kändes det som rätt beslut ändå.
Har nu bara en Tinderkille kvar, försöker styra upp träff pga känner att det ju kan vara trevligt att se hur han ser ut och är på riktigt innan jag "slösat bort" allt för många veckor på meddelanden (om allt och inget, något som inte heller flöt så bra med killen ovan vilket också bidrog till att jag kände att det inte var så mkt att bygga vidare på). Men nu har det ju varit julfiranden och inte så mkt ledigt från jobb så det går lite trögt att få till nån form av träff. Men nu är jag helt klart inspirerad av Ceta! Så jag ska sova på saken och fundera ut ett eller annat dejtalternativ han kan få välja mellan :D
Kul att vara inspirerande :D ;)

My god, det skiter sig. Dels spelar han strategispel, dels är hunden en "räddad" gatuhund :nailbiting::(

Men du kanske vill ha honom? Han bor deltid i Grekland ;)
Du dissar honom direkt för att han spelar strategispel?
Hunden kan jag väl halvt hålla med om, men han kanske lär sig att inte göra det igen ;).

Var på dejt med killen från mp igår igen, han som jag hundpromenaddejtade häromdagen. Det var himla trevligt och vi var rörande överens om att vi skulle ses igen! :)
Dialekten blir mindre märkbar ju mer han pratar, eller så vänjer jag mej jag vet inte. Men jag skrattade lite inombords även igår :D
Första gången jag talade i telefon med min, numera, sambo tänkte jag att han lät...töntig i rösten. Jag är glad att jag inte lät mig avskräckas. Dessutom är det inget jag tänker på numera ;).

Har uppdaterat min Tinder-profil. Har lagt till en text. Förväntas ge exakt noll matchningar då texter verkar förstöra vad männen förväntar sig. Haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V