Åter till mensämnet när inte jobbfrågan fick något svar..
Såååå vem är sugen på mensmannen
@stjarnhimmel , någon?
Ett enastående fynd för den bossiga, dominanta kvinnan med riklig mens och rejäl pms vad det verkar
Jag kan vara bossig, dominant, ha mens och pms men jag känner inte för att slå till på det här exemplaret faktiskt.
Han demonstrerar ett ganska vanligt förekommande problem med undergivna män, ständigt objektifierande. Undergivna män som bara ser en som objekt ogillar jag starkt.
Det är en sak att tända på dominanta kvinnor, en annan att försöka göra något sexuellt av pms, av verklig ilska etc. Det är inte fel i sig att tända på det, man kan absolut leka med det på olika sätt, men när det inte går att på riktigt vara irriterad, arg eller ha en intensivare argumentation med någon utan att hen vill ligga så blir det frustrerande och nästintill förnedrande att se sina känslor reduceras till det.
Jag hade en sådan undergiven en gång som det inte gick att gräla med, det gick helt enkelt inte, för han gjorde det till något sexuellt. Så respektlöst och egocentriskt. Objektifierande.
Dessutom går det emot allt vad BDSM borde stå för att agera på sådana känslor, det ska inte komma från något negativt, därför gjorde det mig inte bara irriterad utan illa till mods när han undrade om jag inte kände för att slå honom. Jag slår inte någon av ilska, vem tror han att jag är? Vad tror han att den här sortens relation bygger på?
Det är män som inte förstår vad som krävs för att den här typen av förhållanden ska fungera, med den dynamiken, de har helt missat de grundläggande förutsättningarna och att det krävs en gemensam grund att stå på.
Nej tack.