Eller hur. Vad förväntar de sig att uppnå?Jag älskar martyrer. "Jag uttrycker mig sunkigt, sen talar jag redan nu om att du kommer dumpa mig för att jag är ful".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur. Vad förväntar de sig att uppnå?Jag älskar martyrer. "Jag uttrycker mig sunkigt, sen talar jag redan nu om att du kommer dumpa mig för att jag är ful".
Vilken fulltträff! Han har inte förstått din profil, han är rädd för feminister, han vet inte vad militant är och han är bitter.Ytterligare ett fynd:
"Läser igenom din profil och tycker du låter kul. Fast feminist? då får man hålla tungan rätt i mun så du inte blir militant på en Nåja, inget att förlora på att blåsa iväg ett mail, det blir bara ignorerat precis som alla de andra. dating lyckan ler inte på oss fula. "
Och ful! Glöm inte ful!Vilken fulltträff! Han har inte förstått din profil, han är rädd för feminister, han vet inte vad militant är och han är bitter.
Eller hur. Vad förväntar de sig att uppnå?
Och ful! Glöm inte ful!
Det låter iofs som hans minsta bekymmerOch ful! Glöm inte ful!
Jamen, han tycker ju att hon låter KUL! Det ärAtt du i din storsinthet ska vilja gifta dig med denna fula offerkofta för att visa att du inte är som alla andra kvinnor ( o, fasa...)
Jamen, han tycker ju att hon låter KUL! Det är
en KOMPLIMANG från en MAN! Självklart blir hon glad, kåt och tacksam.
Då kanske han får en chock, om han får mail?Vi kanske kan få hans mailadress? För lite komplimangfiske?
Han vill få sina fördomar bekräftade och tycka synd om sig själv.Eller hur. Vad förväntar de sig att uppnå?
Då kanske han får en chock, om han får mail?
Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot?Aaaaah nu är du ju som ALLA ANDRA KVINNOR
Tänker vara på utseendet. Johomen. Men det visste man ju från början. Tack för mig.
Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot?
Det var ett schyst svar du gav honom!Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot?
Jag är nog lite kvar i min yrkesroll efter förmiddagens undervisning, så Den Förstående Pedagogen tog över. Ska inte hända igenDet var ett schyst svar du gav honom!
Du skrev att du skulle valla honom?Jag är nog lite kvar i min yrkesroll efter förmiddagens undervisning, så Den Förstående Pedagogen tog över. Ska inte hända igen
Fast risken är kanske att offerkoftan blir ännu ulligare och skönareOm han vallas runt tillsammans med fåren - tillräckligt intensivt kanske utseendet bättras på.
Du skrev att du skulle valla honom?