Någon som har tips på vad jag ska göra med tavlorna? Jag har en Michael Jackson-tavla (favoritmusikern), en tavla på en mini cooper (favoritbilen), några blyertteckningar på hästar jag ritat som tonåring (ser helt ok ut och det enda jag kan/kunde rita) och så ett foto på dobermannen Enya. Jag har massor fler i förrådet, med svartvita bilder på olika vilda djur, foton från Sörmland osv, men jag vet inte hur jag ska ha dem, eller om, eftersom jag inte gillar att göra så mycket hål då jag inte är kan måla om här själv sedan vid behov. Har en hyfsat stor gammal klocka i trä, tyvärr fungerar inte urverket, men den är vacker.
@pepp Du har ju mycket tavlor och tavelvägg? Är det något jag skulle kunna ha eller kommer det se konstigt ut här eftersom det är öppen planlösning? Och inga speciella tavlor någon av det, bara för mig liksom. Jag gillar inte dussinkonst eller saker som inte betyder något för mig. Kan ta foto på ett gäng i morgon om det kanske kan ge någon här en idé hur jag skulle kunna göra det lite trevligare här? Har tre eller fyra tavelhyllor/lister också.
Har ju tänkt bo här länge så varför jag är så "rädd" för att göra hål i väggen är ju knäppt.
@pepp Du har ju mycket tavlor och tavelvägg? Är det något jag skulle kunna ha eller kommer det se konstigt ut här eftersom det är öppen planlösning? Och inga speciella tavlor någon av det, bara för mig liksom. Jag gillar inte dussinkonst eller saker som inte betyder något för mig. Kan ta foto på ett gäng i morgon om det kanske kan ge någon här en idé hur jag skulle kunna göra det lite trevligare här? Har tre eller fyra tavelhyllor/lister också.
Har ju tänkt bo här länge så varför jag är så "rädd" för att göra hål i väggen är ju knäppt.