Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
”Ny” lampa 🥰 lite kär i den
IMG_7237.webp

De kontaktar nog folk. Men det kanske går att tipsa dom?
Jag fick en förfrågan förra året men tackade nej pga ville ej vara med på TV 😅
Och @pepp !
Lyckas inte få mer en ett citat här.
Men hur kan de veta då vem de ska fråga? SVT?

Edit: jag menar missar man inte nån om man inte aktivt visar upp sin bostad? Eller är okänd?
Fast jag upplever folk som är med i programmet som okända så hur hittas de av produktionen?

Och @pepp !
Lyckas inte få mer en ett citat här.
Men hur kan de veta då vem de ska fråga? SVT?

Edit: jag menar missar man inte nån om man inte aktivt visar upp sin bostad? Eller är okänd?
Fast jag upplever folk som är med i programmet som okända så hur hittas de av produktionen?

Tjejen som frågade mig hänger i en inredningsgrupp på Facebook, där jag glatt visar upp mitt hem :)

Ja just! Jag tror inte heller att jag visat hur det blev på väggen med lampetter!
Höll på att stryka med i en elektrisk olycka när jag satte i kontakten och orsakade total mörkläggning 😅 MEN jag hämtade mig och återfick känseln i höger arm. OCH nu har jag dessutom dragit om elen i dom!

IMG_5034.webp

Jag har äntligen fått frysen installerad på rätt plats. Llyft ut gamla skafferiet och ställt in frysen där, innan stod den typ mitt i rummet (ok i hörnet av köket)

Jag tycker det fattas något nu men vet inte vad. Tips? I veckan ska fönsterlampan bytas ut mot en stjärna mm

Har ni tips på vad man kan göra annorlunda? Sitter ingenting på frysen nu. Den lilla lappen är borta

frys.jpg

Jag har äntligen fått frysen installerad på rätt plats. Llyft ut gamla skafferiet och ställt in frysen där, innan stod den typ mitt i rummet (ok i hörnet av köket)

Jag tycker det fattas något nu men vet inte vad. Tips? I veckan ska fönsterlampan bytas ut mot en stjärna mm

Har ni tips på vad man kan göra annorlunda? Sitter ingenting på frysen nu. Den lilla lappen är borta

Visa bifogad fil 133003
Vad smart! Och vilket snyggt kök du har 😍

Visa bifogad fil 133003
En matta på golvet, något att hänga på gardinstången, en tavla eller något i hörnet?

Jag planerar att bygga en walk-in-closet, men med mycket begränsad budget så är det inte lätt alls utan jag får ta vad jag hittar och sedan byta ut och förbättra efterhand. Så idag hittade jag jättefina gardiner på loppis som ska fungera som vägg för jag har inte råd med skjutdörrar. De är lite för mörka, men för 40kr så kommer de funka bra tills jag hittar bättre 😁 Och så väntar jag på svar om en garderob som kommer funka bra som en del av inredningen om den finns kvar och ligger inom budgeten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
29
· Visningar
2 625
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 281
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 440
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama