Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde verkligen vara med i vem bor härBra ljus i vardagsrummet idag
Visa bifogad fil 132885
Du borde verkligen vara med i vem bor här
Hade jag bara vågat vara med på tv så
Jag röstar på dig! (Vart röstar man? )
Jag röstar på dig! (Vart röstar man? )
De kontaktar nog folk. Men det kanske går att tipsa dom?
Jag fick en förfrågan förra året men tackade nej pga ville ej vara med på TV
Visste att @tornblomma hade fått en förfrågan men visste inte att du hade också fått en! Inte konstigt men ändåSom @tornblomma skriver kontaktar dom en.
Har fått förfrågan, men också tackat nej
Och @pepp !De kontaktar nog folk. Men det kanske går att tipsa dom?
Jag fick en förfrågan förra året men tackade nej pga ville ej vara med på TV
Och @pepp !
Lyckas inte få mer en ett citat här.
Men hur kan de veta då vem de ska fråga? SVT?
Edit: jag menar missar man inte nån om man inte aktivt visar upp sin bostad? Eller är okänd?
Fast jag upplever folk som är med i programmet som okända så hur hittas de av produktionen?
Och @pepp !
Lyckas inte få mer en ett citat här.
Men hur kan de veta då vem de ska fråga? SVT?
Edit: jag menar missar man inte nån om man inte aktivt visar upp sin bostad? Eller är okänd?
Fast jag upplever folk som är med i programmet som okända så hur hittas de av produktionen?
Jag köpte en skelande porslinshund för 7 papp Kombinerar alltså dålig och dyr smak
Äsch, det där anses nog av de flesta som mycket mer smakfullt än mina gamla hästben med tumörer på .Måste citera mig själv nu
Jag har ju en fäbless för ja… lite mindre smakfulla inredningsdetaljer. Köpte en inte jättebillig italiensk vas i konstglas. Passar verkligen till ALLT! Men behöver jättehöga växter!
Visa bifogad fil 132953
Vad smart! Och vilket snyggt kök du harJag har äntligen fått frysen installerad på rätt plats. Llyft ut gamla skafferiet och ställt in frysen där, innan stod den typ mitt i rummet (ok i hörnet av köket)
Jag tycker det fattas något nu men vet inte vad. Tips? I veckan ska fönsterlampan bytas ut mot en stjärna mm
Har ni tips på vad man kan göra annorlunda? Sitter ingenting på frysen nu. Den lilla lappen är borta
Visa bifogad fil 133003
Tack! Ska in en liten plåt i mellanrummet från frysen/gaveln men jag är jättenöjd med att ha tagit bort skafferiet. Förra ägaren hade en frysbox i källaren istället.Vad smart! Och vilket snyggt kök du har
En matta på golvet, något att hänga på gardinstången, en tavla eller något i hörnet?Jag har äntligen fått frysen installerad på rätt plats. Llyft ut gamla skafferiet och ställt in frysen där, innan stod den typ mitt i rummet (ok i hörnet av köket)
Jag tycker det fattas något nu men vet inte vad. Tips? I veckan ska fönsterlampan bytas ut mot en stjärna mm
Har ni tips på vad man kan göra annorlunda? Sitter ingenting på frysen nu. Den lilla lappen är borta
Visa bifogad fil 133003
Vad är det för tapet? Fick nu någon tanke om att den hade passar perfekt på en vägg i vårt kök