Sen en till fönstret och jag måste sätta upp en krok för nu har jag bara lagt den på fönsterkarmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spara gul tycker jag! Blir så mysigtMen.. dett aär också ett stort men. Jag måste fixa nya lampor en med stor fot och en med liten fot för annars ser det ut såhär och nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha i färgnyans
Visa bifogad fil 133174
Den i hörnet är inte riktigt så skarp som på bilen. Mobilen lyfter upp det lite. Vilken lampa ska jag byta oich vilken ska jag spara? Gul eller vit?
vitMen.. dett aär också ett stort men. Jag måste fixa nya lampor en med stor fot och en med liten fot för annars ser det ut såhär och nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha i färgnyans
Visa bifogad fil 133174
Den i hörnet är inte riktigt så skarp som på bilen. Mobilen lyfter upp det lite. Vilken lampa ska jag byta oich vilken ska jag spara? Gul eller vit?
och gardinerna zom zkär zig mot tapetenVisa bifogad fil 133200
Mitt sovrumm börja bli klart ska byta ut golvet så fort som jag okar betala någon som vet vad de gör att göra det.
Hm. Tapeten med tranor på? Jag vet inte om jag håller med. Det är en ganska dov rosagrå ton i gardinerna och jag tycker att det passar till mörka färger. Tranorna i sig har bara små fläckar rött som möjligen skulle kunna skära sig mot det rosa, men de är så små.och gardinerna zom zkär zig mot tapeten
Jag har kört fast lite. Ska TVn ned på bänken och jag ska ha något ovanför eller ska jag hitta något att ha under innan hade jag ljusträd där, men det blir för plottrigt nu tycker jag. Låter jag TVn sitta kvar så måste jag ha något ovanför också
Visa bifogad fil 133219
Inte för mig #defekt färgseendeoch gardinerna zom zkär zig mot tapeten
Min tv är igång typ en gång i månaden så jag vill att den försvinner in så mycket som möjligt i resten av inredningen och syns så lite som möjligt. Hade den inte varit så tung så hade den fått stå i en hörna mellan användningarnaÄr väl en smaksak. Men tycker området kring teven ska vara fri från grejer
Min tv är igång typ en gång i månaden så jag vill att den försvinner in så mycket som möjligt i resten av inredningen och syns så lite som möjligt. Hade den inte varit så tung så hade den fått stå i en hörna mellan användningarna
Jo precis. När jag satte upp den så fanns det inte plats under och jag hade en idé för att dölja den, men det blev inte bra så därför sitter den så dumt nu. Jag får prova att sätta ned den och se hur det ser ut. Jag har ingen fot till den så den får stå lutad mot väggen i så fallDå hade jag defintivt ställt ner den på hyllan. Nu hamnar den väldigt i blickfånget med både den vita väggen bakom, den grå upphäningen och belysningen från hyllan. Nere på hyllan så kan den iallfall gömmas lite grann mot hyllans mörka lådor.
Alternativt, om plats finns: hitta ett mindre bord på hjul som du kan rulla undan när teven inte används.
Behöver du ha den alls då? Är det något som inte går att se på datorn?Min tv är igång typ en gång i månaden så jag vill att den försvinner in så mycket som möjligt i resten av inredningen och syns så lite som möjligt. Hade den inte varit så tung så hade den fått stå i en hörna mellan användningarna
När jag är ensam så tittar jag på telefonen, men när pojkvännen är här så vill jag gärna ha TVn för det är så svårt att samsas om telefonen och min dator mår inte helt bra Jag funderar på om jag ska ta bort en tavla från en annan vägg och sätta TVn där istället för där är det mörklila vägg så den kommer inte synas lika mycket om jag hittar ett bättre fästeBehöver du ha den alls då? Är det något som inte går att se på datorn?
HerregudNär jag är ensam så tittar jag på telefonen, men när pojkvännen är här så vill jag gärna ha TVn för det är så svårt att samsas om telefonen och min dator mår inte helt bra Jag funderar på om jag ska ta bort en tavla från en annan vägg och sätta TVn där istället för där är det mörklila vägg så den kommer inte synas lika mycket om jag hittar ett bättre fäste
Visa bifogad fil 133256
Nu är den iallafall tejpad. Innan hade jag tre byggklämmor och plåsterHerregud
Nu är den iallafall tejpad. Innan hade jag tre byggklämmor och plåster