Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har köpt en sängram med mörkgrönt sammetsaktigt tyg från Ikea, där behöver man dock ha separat resårbottnar och bäddmadrass, så ingen kontinentalsängSängdilemma
Vår säng är närmare 10 år och har sett sina bästa dagar samt att två kattungar har gått rätt hårt åt den
Så idag har vi varit på sängturné, Mio hade en väldigt snygg men obekväm, de bekväma fanns bara i grått och beige. Varför vill alla ha grått och beige
Vill vill komma bort från att allt är grått och beige är satans påfund av tråkigheternas tråkighet samt att det automatiskt för tankarna till uppsydd hårboll
Hittade en Jensen som är helt fantastisk
Dock är närmare 80 k lite väl mycket pengar om vi inte köper butiksexet för halva priset.
Dock är jag tveksam till att mörkblått kommer bli bra till tapeten
Visa bifogad fil 117828
Vi har köpt en sängram med mörkgrönt sammetsaktigt tyg från Ikea, där behöver man dock ha separat resårbottnar och bäddmadrass, så ingen kontinentalsäng
Visa bifogad fil 117834
Sängdilemma
Vår säng är närmare 10 år och har sett sina bästa dagar samt att två kattungar har gått rätt hårt åt den
Så idag har vi varit på sängturné, Mio hade en väldigt snygg men obekväm, de bekväma fanns bara i grått och beige. Varför vill alla ha grått och beige
Vill vill komma bort från att allt är grått och beige är satans påfund av tråkigheternas tråkighet samt att det automatiskt för tankarna till uppsydd hårboll
Hittade en Jensen som är helt fantastisk
Dock är närmare 80 k lite väl mycket pengar om vi inte köper butiksexet för halva priset.
Dock är jag tveksam till att mörkblått kommer bli bra till tapeten
Visa bifogad fil 117828
Jag är svinnöjd med min från jysk, köpt år 2020, den är visserligen grå men jag köpte sen en sängkappa på nätet som jag är nöjd med. Men så mjuk och skön! När jag låg på hotell en natt så kom jag på mig att sakna min egen säng som var skönareIkea går bort
Hittade inget alls som föll oss i smaken, för tråkigt för oss
Sänggaveln vet jag dock inte varifrån den är. Fick den gratisOmöjligt att ge sängråd eftersom det är högst individuellt vad som passar. Jag har genom åren haft olika sängar, sovit i dyrare varianter från Mio, medelprisvarianter från Mio och även några andra lyxmärken. Fått ont i ryggen av var och varannan, är väl känslig. Men så hittade jag mitt livs säng för några år sedan, självfallet Ikea. Så jäkla tacksam för att min rygg älskar en billigare säng
Omöjligt att ge sängråd eftersom det är högst individuellt vad som passar. Jag har genom åren haft olika sängar, sovit i dyrare varianter från Mio, medelprisvarianter från Mio och även några andra lyxmärken. Fått ont i ryggen av var och varannan, är väl känslig. Men så hittade jag mitt livs säng för några år sedan, självfallet Ikea. Så jäkla tacksam för att min rygg älskar en billigare säng
Jag kan inte med kontinentalsängar, fått ont i ryggen av varenda en jag sovit i.Vi vill ha kontinentalsäng med stoppad gavel
Måste vara mjuk, inga hårda, absolut ingen tempur. Bara mjukt fluff
Vitt är verboten här hemma Vill gillar sånt som avspeglar våra själar, mörker
Jag gillar också mjuka sängar och inte någon tempur! När jag provade sängar så valde jag mellan två då jag ville ha en viss storlek (105), jag var lite ovan vid min då den var så mjuk och hade lite typ tempur känsla men inte sådär att man märkte det som på en riktig tempur säng. Nu är det min favorit säng i mitt hela livVi vill ha kontinentalsäng med stoppad gavel
Måste vara mjuk, inga hårda, absolut ingen tempur. Bara mjukt fluff
Vitt är verboten här hemma Vill gillar sånt som avspeglar våra själar, mörker
Jag kan inte med kontinentalsängar, fått ont i ryggen av varenda en jag sovit i.
Vad tänker ni er för stil på gaveln? Jag menar, gavel är ju verkligen det sista man behöver oroa sig för. Det finns ju en uppsjö av gavlar online, och kläder man kan dra på sängar för att matcha gavelns färg. Det viktigaste är väl att ni hittar en kontinental som ni faktiskt trivs i, så kan gavel komma därefter. Skulle jag vilja ha stoppad gavel, specifikt en mörk, skulle jag nog aldrig kunna hitta någon från samma märke som jag faktiskt trivs med själva sängeln från. Det är en omöjlig ekvation
Jag gillar också mjuka sängar och inte någon tempur! När jag provade sängar så valde jag mellan två då jag ville ha en viss storlek (105), jag var lite ovan vid min då den var så mjuk och hade lite typ tempur känsla men inte sådär att man märkte det som på en riktig tempur säng. Nu är det min favorit säng i mitt hela liv
Så jag rekommenderar att ni kollar på jysk också!
Bara en vanlig gavel som den jag la bild på
Jag gillar kontinentalsängar bäst, massa madrasser
Hatar att sova borta iom stenhårda sängar överallt
Det är just säng som är det svåra, en mjuk i snygg färg i bra kvalité.
Behöver nog köpa bägge från samma iom färgen.
Inte lika billig skit som på IKEA!Min erfarenhet av Jysk är billigt skit så jag vågar nog inte köpa en säng där
Samt att den måste verkligen finnas i rätt färg
I will come for youInte lika billig skit som på IKEA!
Inte lika billig skit som på IKEA!
Eftersom ni kollade på mio så tänkte jag tipsa, i mitt huvud så står på mio och jysk på lite samma nivå
Sängkappa, sängkappa! Eller bara möbeltyg. Det är så otroligt enkelt och finns i uppsjö av färger på internet.
Har man råd att slå till på stort så ska man göra det!Mio är aningens bättre även om de har billiga grejer också.
Vi hade tänkt oss en säng för 30 - 40.