Asko
Trådstartare
Tycker ni om vitt och vill ha det vitt? Jag hade gärna valt något vitt/beige/grått mönstrat eller i annan helfärg (som grönt) som en klick i allt. Jag gillar vitt men jag tycker om att ha små klickar av annat i det också. Tex den röda färgen på ena kudden i fotot.Visa bifogad fil 102322
I det här väldigt vita hemmet (vit soffa, tak, väggar, golvet är vitlaserad ek - ja ni förstår) - vad hade ni valt för färg på gardiner? Kommer vara takhängda på skena, tänker på luftiga linnegardiner men inte vita?
Med denna grundfärg hade jag kunnat välja fritt tills jag hittade någon gardin som jag gillar. Det mesta kan nog passa bra
Edit: Förstod inte förrän nu att det var takhängda som i att de kommer att täcka hela väggen typ? Ah, ja då blir det inte bara en "liten" färgklick utan snarare som att måla en vägg i annan färg. (Om man kan tänka sig det så är det ju ett bra sätt, men om man vill ha rummet vitt så påverkar det en hel del.)
Kan ändå tänka mig diskret mönstrat i vitt/beige/grått-skalan. Men jag är också förtjust i linne så det låter också fint, dock skulle kanske inte ta mörkbeige utan åt det ljusare hållet utifall det blir lite mörkt i rummet.