Men det här är ju bara bullshit.Sossarna vill inte behålla Sverige svenskt. HUR kan det vara bra menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det här är ju bara bullshit.Sossarna vill inte behålla Sverige svenskt. HUR kan det vara bra menar du?
Men det här är ju bara bullshit.
De enda som pratar om sveriges ”svenskhet” är sverigedemokraterna.Det tycker inte vi Moderater och KD![]()
https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/kritiken-mot-stefan-lofven-rekord-i-att-bryta-loften/Gud så snurrigt allt blir nu.
S, C, L och Mp har tagit fram ett skriftligt avtal. Och nu måste Lövet styra upp ett muntligt avtal på sidan om med V där han muntligen intygar att det skriftliga avtalet inte helt och hållet gäller. Kaoset
Så är det väl inte? Det handlar väl om att förhandla med V på områden som inte står med i avtalet? Sen är väl frågan om det kommer räcka för V.Gud så snurrigt allt blir nu.
S, C, L och Mp har tagit fram ett skriftligt avtal. Och nu måste Lövet styra upp ett muntligt avtal på sidan om med V där han muntligen intygar att det skriftliga avtalet inte helt och hållet gäller. Kaoset
Jag tror nog det. Får intrycket av att väljarna framförallt är upprörda på att C och L spräckt alliansen snarare än att Uffe hanterat det hela galet från början.Vad tror ni? Om det nu blir den här regeringen med s+mp, kommer Ulf Kristersson att sitta kvar som partiledare då?
Samtidigt på sätt och vis rimligt i sin orimlighet. C och L har ju behövt övertyga sina respektive partier och jag förstår att V inte bara kan acceptera det rakt av. Det enda som känns tydligt tycker jag är att ingen kommer bli helt nöjd.Gud så snurrigt allt blir nu.
Hur kan 4 partier (S+MP+C+L) vara så naiva när de vet att det behövs ett femte parti (V) får att få sin politik igenom, att man utesluter det partiet.... Rätt korkat....
Extremt korkat att tro att de rakt av skulle svälja den grova provokationen, eller kanske uträknat för att det skall bli nyval? Men då ryker ju L.Hur kan 4 partier (S+MP+C+L) vara så naiva när de vet att det behövs ett femte parti (V) får att få sin politik igenom, att man utesluter det partiet.... Rätt korkat....
Jag tänkte att UK kanske blir putt och avgår av egen vilja om han inte får regera? Mitt intryck är att han som person och som politiker är rätt karriärkåt.Jag tror nog det. Får intrycket av att väljarna framförallt är upprörda på att C och L spräckt alliansen snarare än att Uffe hanterat det hela galet från början.
Det tror jag absolut att han är, och han verkar inte dra sig för att köra över andra. Men jag tänker lite att det kanske finns någon tjusning i att få höja rösten och tjata om att det behövs vuxna i rummet, utan att behöva axla den rollen själv.Jag tänkte att UK kanske blir putt och avgår av egen vilja om han inte får regera? Mitt intryck är att han som person och som politiker är rätt karriärkåt.
Man kan ju hoppas. Varje gång jag sett honom prata vill jag typ gå och duscha. Usch, så obehaglig.Jag tänkte att UK kanske blir putt och avgår av egen vilja om han inte får regera? Mitt intryck är att han som person och som politiker är rätt karriärkåt.
Ja och också tydliggöra vad texten i överenskommelsen verkligen betyder.Så är det väl inte? Det handlar väl om att förhandla med V på områden som inte står med i avtalet? Sen är väl frågan om det kommer räcka för V.
Man kan ju hoppas. Varje gång jag sett honom prata vill jag typ gå och duscha. Usch, så obehaglig.
Jag tänkte att UK kanske blir putt och avgår av egen vilja om han inte får regera? Mitt intryck är att han som person och som politiker är rätt karriärkåt.
Sossarna vill inte behålla Sverige svenskt. HUR kan det vara bra menar du?