Jag hade gjort det, om jag hade haft möjlighet att leja bort majoriteten av det som behövdes göras och helst innan jag ens flyttade in. Om jag inte hade den möjligheten så skulle jag inte köpt ett sådant hus. Låter för tufft för en person..
Alltså, de stora grejerna måste jag ju leja bort, för jag är tex inte en fena på att lägga om tak (vad jag vet ) och därför kan jag bara köpa det om det finns plats för de jobben i kalkylen. När det gäller ytskikt inomhus så skiter jag lite i det, även om det såklart hade varit roligt om allt var nytt och fint. Grejen är ju att jag hellre köper något som inte är fixat alls (och således billigare och MÖJLIGT att köpa) än något som är fixat, men fult
Om jag skulle sikta in mig på att köpa ett mindre mer färdigt hus, skulle jag kanske landa på en miljon mer i inköpspris. Och det är liksom inte genomförbart. Att jag dessutom får utsikt över hästar (som jag dessutom får obegränsat umgänge med) är ytterligare ett plus.
Men såklart funderar jag på om det går att stå ut med. Och så får jag bobubblepanik