Jag kom på att jag kanske kan svara på frågorna ordentligt även jag!
Men ja jag är 17 år så jag är ju i den åldern nu. Motför kanske endel av er som det kanske var ganska så länge sen så det kanske är lite andra om ständig heter osv nu!
Var ni perfekta och fel fria eller lärde ni er från era miss tag och erfaren heter? Nepp jag är absolut INTE perfekt eller fel fri alls och jag vet om det! Och jag skulle säga JA jag lär mig från mina miss tag men jag gör säkert om samma miss tag ändå ibland. Som domflesta gör! Men jag tycker att det är viktigt att vara öppen om sånt och inte försöka ha en perfekt yta tillexempel på sociala medier osv utan jag står för både mina bra sidor OCH det som jag kan ut vecklas på!
Gjorde ni alltid som era föräldrar eller andra vuxna sa eller gjorde ni nånting som ni inte fick ibland? Nej inte ALLTID men i 99 % iallafall.
Tillexempel: Drack ni alkohol innan ni var 18? Två gånger i extremt dåliga samman hang och ALDRIG mera.
Rökte ni? Nepp aldrig gjort kommer aldrig göra.
Smet ni ut på natten? Nepp aldrig gjort som jag minns. Domenda gångerna som jag har rymt eller försökt har varit pågrund av själv skade saker.
Gick ni på fest fast ni inte fick? Nepp har aldrig varit på nån sån fest och kommer an tagligen aldrig vara det heller.
Ljög ni om vem ni har hos? Jag har gjort det men samma sak bara i EXTREMT dåliga sitationer och själv skade saker.
Åkte ni till nåt ställe som ni inte fick? Samma svar som det innan.
Hade ni nån hemlig pojkvän eller flickvän som inte era föräldrar eller andra vuxna visste om att ni var ihop med? Nepp alla vuxna vet om och tycker om min pojkvän och han är denenda som jag har varit ihop med och an tagligen denenda jag kommer vara ihop med
Eller var nu alltid perfekta små barn som satt hemma och var jätte lydiga och inte gjorde minsta lilla sak som kanske var "fel"? Alltså jag var NÄSTAN det tills jag var runt 13 eller 14. Jag tyckte att det var väldigt viktigt att vara bra på allt och inte göra fel och inte göra nån vuxen be sviken eller miss nöjd osv. Men SEN blev det kaos förmig men inte med massa vänner och fester och såna saker och inte att jag var bråkig utan jag var heltenkelt sjuk och mådde extremt dåligt. Så detmesta "dåliga" som jag gjorde var själv skade saker eller online med dåliga kontakter osv.
Och nu så VET såklart inte jag men jag TROR att det har blivit mycket mera vanligare att det är mera hemlig heter och dåliga val och miss tag osv online motför med alkohol och rökning och sånt nu.