Tror faktiskt att föregångaren till buke hette stallet.COMDet här kan nog @Gunnar svara bäst på, ett vagt minne säger att Gunnar sålde stallet.se och öppnade bukefalos, eller om det fanns två stallet och Gunnar bytte namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror faktiskt att föregångaren till buke hette stallet.COMDet här kan nog @Gunnar svara bäst på, ett vagt minne säger att Gunnar sålde stallet.se och öppnade bukefalos, eller om det fanns två stallet och Gunnar bytte namn.
Dig känner jag igen. Själv var jag också med sen stallet var nytt. Vi köpte första datorn 1998 så det är sen dess Gumman hängt med.Jag vet inte exakt men sen stallet.com
Så troligen åtminstone 19 år jag med.
Men nu ser jag ju att den stora ändringen var 2001, då har jag varit med i mer än 20 år
Jag har varit med sen forumet startade (stallet alltså), men har bytt användarnamn nån gång. Jag längtar verkligen efter en buketräff när det här är över...
Jo, chatten var som du säger en typ av anslagstavla. Dig kommer jag också ihåg. Du var väl inte med på träffen?Jag var med på tidig stallettid. Har nått minne av att kommunikationen skedde i på nått som mest liknade en anslagstavla. Jag har haft samma nick sen man började ha nick, har nått vagt minne att jag helt plötsligt skulle ha ett användarnamn och såg en bukett tulpaner på bordet, därav Tulip. Gissar att det var nån gång 96-97.
Så var det nog ja! Det fanns väl knappt .se adresser i början?Tror faktiskt att föregångaren till buke hette stallet.COM
Sidan bytte namn på sommaren 1997 till stallet.com, på den tiden behövde man ha ett aktiebolag med samma/liknande namn för att få registrera en .se adress.Det här kan nog @Gunnar svara bäst på, ett vagt minne säger att Gunnar sålde stallet.se och öppnade bukefalos, eller om det fanns två stallet och Gunnar bytte namn.
Just ja. Shero minns jag. Stallet var det första hästforumet som jag hittade.Sidan bytte namn på sommaren 1997 till stallet.com, på den tiden behövde man ha ett aktiebolag med samma/liknande namn för att få registrera en .se adress.
Innan dess hade jag ett privat konto med min internetleverantörs adress som domän.
Jag bytte namn på sidan till Bukefalos sommaren 2001 av flera skäl, ett var att jag inte ägde stallet.se och den sidan hade en lite annan inriktning
Sidan bytte namn på sommaren 1997 till stallet.com, på den tiden behövde man ha ett aktiebolag med samma/liknande namn för att få registrera en .se adress.
Innan dess hade jag ett privat konto med min internetleverantörs adress som domän.
Jag bytte namn på sidan till Bukefalos sommaren 2001 av flera skäl, ett var att jag inte ägde stallet.se och den sidan hade en lite annan inriktning
När flera skriver stallet så är allt jag kan tänka på det nuvarande (det finns kvar) stallet.se men med tanke på vilka det är så tror jag inte att det är samma sajt..?
(Okej, jag hade ett konto där ett tag .. i unga tonåren )
Jag hamnade här första gången just för att jag skulle till stallet.se och skrev fel Var skitlack för att "dom gjort om sidan och fan måste jag göra nytt konto och hur får jag tillbaka mitt stall?!! ". Grymt förbryllad nioåring som lånade skolan internet efter lektionernaTror faktiskt att föregångaren till buke hette stallet.COM
Jag undrar hur många gånger inte det måste ha skett ..Jag hamnade här första gången just för att jag skulle till stallet.se och skrev fel Var skitlack för att "dom gjort om sidan och fan måste jag göra nytt konto och hur får jag tillbaka mitt stall?!! ". Grymt förbryllad nioåring som lånade skolan internet efter lektionerna