Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman
Nu hittade jag något....juli 2001 står det.
Sedan 2005.Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman
Det här kan nog @Gunnar svara bäst på, ett vagt minne säger att Gunnar sålde stallet.se och öppnade bukefalos, eller om det fanns två stallet och Gunnar bytte namn.När flera skriver stallet så är allt jag kan tänka på det nuvarande (det finns kvar) stallet.se men med tanke på vilka det är så tror jag inte att det är samma sajt..?
(Okej, jag hade ett konto där ett tag .. i unga tonåren )