K
Kimz0r
Sv: Hur f-n gör man egentligen?
Kimz0r:
Javan:
Javan till Tassen:
Tack för ursäkten.
Javan:Jag har aldrig sagt att ni gett det rådet? Då har jag uttryckt mig dåligt det jag har sagt var att gotlandsrusset skrev det. Ber om ursäkt om det tolkats så. Tror att jag och Tassetass var överens och sen fortsatte jag att diskutera med gotlandsrusset men jag måste ha tryckt på fel knapp och riktat svar fel?
Du med all säkerhet hade de blivit gravida med eller utan adoption. Det finns INGA som helst undersökningar som visar på att de som adopterar och släpper tanken på att bli gravida blir lättare gravida.
Mycket konstigt att det inte finns med och sägs vid ev fertilitetsutredningar då? Nä det är bara att sluta tänka/ köpa hund/ planera bröllop/ adoptera/ åka på semester så blir det barn. Himla praktiskt måste vara mkt roligare att köpa hund än att genomgå ex äggledarspolning och annat skojsigt.
Läste fler inlägg:
JUST det är ett uselt exempel på uppmuntran det tolkas då åtminstonne av mig och några fler till just det där praktexemplet sluta tänk på det så blir du gravid.
Kimz0r:
Observera det fetstilta.
Din tolkning av det jag skriver får stå för dig. Själv har jag sagt vare sig bu eller bä.
Javan:
Det var fler än jag som tolkade inlägget som så.
tänkt till Kimzor
Javan till Tassen:
Jag svarar och har väl redan sagt att stress kan påverka men jag hävdar ändå att det är ett dåligt råd och sätt att uppmuntra?
Är du att bestämma vem jag svarar?
Tack för ursäkten.