Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den typen av råd ger jag inte heller mycket för. Men jag kan ibland bli en aning less på folk som beter sig som att just graviditeten är något som står över alla andra kroppsliga funktioner; den kan slås ut av stress på samma sätt som alla andra funktioner kan slås ut. Att bli med barn är liksom något heligt och kan omöjligt påverkas av något så fånigt som stress, eller att man helt enkelt kan vara olika bra på att bli med barn utan att något nödvändigtvis är fel.
Menar inte att just du är en av dessa "folk", det får du avgöra själv, men de finns i en anmärkningsvärd mängd och de är en aning tröttsamma ibland. Jag kan föreställa mig frustrationen det innebär att inte kunna få barn och att råd som "Ta det lugnt" gör att man vill bita huvudet av någon, men samtidigt; det ligger ändå något i det.
Observera det fetstilta.JUST det är ett uselt exempel på uppmuntran det tolkas då åtminstonne av mig och några fler till just det där praktexemplet sluta tänk på det så blir du gravid.