Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Sv: Hur bra kan man bli som vuxen ryttare?

Jag ska verkligen ta åt mig av detta!
Pilates och stretching!

OJ, skulle jag lägga mig platt nu som är x antal år äldre än dig vore livet inte kul. Jag har mitt mål klart för mig. O det är högt satt.

Nej! Du ska inte lägga dig platt!
Jag kände mig så "efter" när jag startade tråden,
men nu har jag fått så många bevis på att det går,
så nu glömmer vi det ;)
Bra med höga mål!!!! Hoppas du når dit :)

Gud vad roligt!!!! Grattis :) vad duktig du är!!!
På ett år alltså???

Tycker om det du skriver, fast ang Musse, så måste jag ju bara säga att han hade en sjuk fysik innan han började rida!!!!

Nja, titta på bilderna på Musse i TV4. Är väl inte helt imponerad av hans fysik. Nog är det lite mage som hänger ut på bilderna. Och han hade inte helt lätt för att "hoppa upp" på en galopphäst i början. Som en tränare sa så siktade han närmast under hästen än över... :p

Nja, titta på bilderna på Musse i TV4. Är väl inte helt imponerad av hans fysik. Nog är det lite mage som hänger ut på bilderna. Och han hade inte helt lätt för att "hoppa upp" på en galopphäst i början. Som en tränare sa så siktade han närmast under hästen än över... :p

Och åter igen, någon stilryttare är han verkligen inte.. inte som jockey iallafall, så Musse var ett dåligt exempel :p

Ja det är tråkigt, men han ska bara ut på foder. Så han är ju fortfarande min att ta hem när jag vill. :)

Jaha! Det var ju skönt iaf :)
Jag har startat bloggen nu!
Men mitt första inlägg försvann, så jag får skriva ett nytt ikväll.
Har lite att göra nu :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 391
Senast: ako
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 544
Senast: Roxy
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 701
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka