Det viktiga är väl att @russinbulle hittar en lösning som hon är bekväm med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt oväntat så har en supermysig valpspekulant hört av sig. Dom kommer på lördag och hälsar på. Hoppas dom är lika vettiga och trevliga i verkligheten, för då kanske Ice hittar sitt hemDet viktiga är väl att @russinbulle hittar en lösning som hon är bekväm med.
Alla bor lite långt bort och det är ju valpen i så fall som den skulle behövas hjälp med - hanen ska hit det har jag lovat Men saker är på gång och jag får hem valpspekulanter i helgen som verkar supertrevligaDu har ingen uppfödarkollega som kan rycka in?
Jag fattar inte riktigt hur jag tänkte när jag anmälde oss till en kvällstävling dit jag har tre timmars restid enkel väg...? Hursom, fortsatt dunderförkylning satte P för den idén ändå så kvällens tävlande uteblir. Chanserna för att ta LD Startklass denna termin minskas alltmer, den enda tävling vi har inbokad nu är på söndag i Linköping efter att även fått stryka hemmaklubbens tävling pga krock med dop. Sen ska vi förhoppningsvis börja flytta saker till nya gården. 8 söndagar ryker till instruktörsutbildningen.
Äsch. Min planering rök ju fullständigt.
Min vovva mår inte bra.
Har kräkts och bajsat inne i natt, diarré. Har fått lite nötvom och carni-kur på fm, och fått behålla det. Men är klart stressad. Vill inte ligga still, utan vankar omkring och vill ut och hetsäta gräs. Jag vet att det bara är att hålla koll på allmäntillstånd och så, men mattehjärtat vill bara kasta in henne i bilen och åka till Ultuna .
Ja! Tänk hur de öronen måste fladdra i fartvindenNästan så att man vill börja med drag!
Det står bara Alaskan husky och det är väl en blandning. Jag undrar dock också varifrån öronen kommer.Åh hjälp så söta. Men vad är det i den? Husky/åsna?
Har fått lite vibbar om jag vill sälja till en vän utomlands, men då måste han bli kvar här en tid pga rabiesspruta, pappersarbete osv
Det står bara Alaskan husky och det är väl en blandning. Jag undrar dock också varifrån öronen kommer.
Jag tycker den ser ut att ha någon typ av staff/”kamphund” i sig. Då tänker jag främst på hur ögonen ser ut och sitter samt den rätt breda skallen och nosen. Öronen ser också så ut.
Jodå, till Syd-Afrika behöver både rabiesvaccinering och titertestSverige är klassat som rabiesfritt, så ingen rabiesspruta behövs för export.