Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj vad jag tittar ner Det får du skälla på mig om vid nästa pass.
Ja det är ett konstant gnällande här hemma nu istället efter mat och annat gottMåste ju berätta med. Både @Lilla-S och jag fick höra lite om utfodringen och hullet på våra hundar när vi var uppe hos uppfödaren . (Hon är hård men snäll ) Båda bröderna har ju varit lite tjorviga med maten och vi har varit snälla mattar som trugat och försökt få i våra hundar mat.
Efter uppfödarens ord har vi båda stålsatt oss och skitit i om de inte äter, och sedär. Svält hjälper finfint. Ingen av dem fnyser åt maten längre och båda är och tigger/snor saker.
Man ska inte vara en nojjig och "snäll" matte alla gånger helt enkelt!
Vilken BK då?Det här med att en BK snott en bild på Ammos morfar som reklam för sin uts, och sen har copyright skyddat sin egen hemsida. Så fult.
Kan du inte leasa in den på någon seminstation i din närhet?Har fått erbjudande om att få (importera) 6 doser frusen sperma och har lämnat en intresseanmälan på en tikvalp, som beräknas födas 2019/2020.
Den eventuella tikvalpen är högintressant och det är väl egentligen också den frusna sperman. Hanen är kanon och rätt gammal numera så visst är det intressant, om det inte vore för att den måste förvaras så långt hemifrån tills det är dags att använda den, så det får jag klura lite på tror jag.
Puckot tror tydligen att hon är en ko en matvägrare som hellre äter gräs
Vi hade behövt lite av den där matlusten som tydligen skulle komma med en kastrering
Tack för infot! Har vidarebefordrat detLåter som att hon har ont i magen. Då brukar dom matvägra och äta gräs istället.