BeklagarNu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarNu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
❤Nu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
Nu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
Nu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
Jag utbildar mig ju till SBK-instruktör just nu och nu har vi fått datum för träffar under hösten. BARA söndagar! Söndagar är min träningsdag med sök på förmiddagen och sen två lydnadsgrupper på eftermiddagen. Vad tusan gör jag? Jag kommer få säga upp mina platser i lydnadsgrupperna och vinka hejdå till söket som vi skulle satsa rejält på nu i höst. Fan.
heartNu vilar lilla Pästos bakom huset Fruktansvärt beslut att ta, men innerst inne vet jag att det var rätt. Nu får hon leka med sina grankottar och hålla koll på oss från andra sidan.
Qain har blivit 1 år och varit på sökläger i sommar. Han tyckte det var lite konstigt med massa folk i skogen Annars är han väldigt rolig att arbeta med, behöver bara mogna en aning. Snart dags för röntgen också.