bollen__
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh ja nu fatta jag Är helt rätt med krampor bara jag som är trött efter inskolning av barnet
Märla kanske man också säger?
Jag har nog alltid sagt märlor men när vi skulle köpa dom så gick det inte att söka på det Tänkte att jag kanske hade fel ordI mitt län heter det märlor
Sånt är surt! Under en period hade vi bara en nyckel till ena bilen, och den stoppade gärna maken i fickan och åkte iväg med den andra bilen Det upptäckte man oftast när man var ute i sista stund och skulle "bara" hoppa in i bilen och åka. Många utskällningar har han fått av den anledningen.Sitter på bruksa och väntar på min sambo eftersom jag smällde igen bakluckan med nycklarna i bilen.
Då är det inte svinkul att bo 45 minuter härifrån.
Sånt är surt! Under en period hade vi bara en nyckel till ena bilen, och den stoppade gärna maken i fickan och åkte iväg med den andra bilen Det upptäckte man oftast när man var ute i sista stund och skulle "bara" hoppa in i bilen och åka. Många utskällningar har han fått av den anledningen.
Det är supersvårt! Trots att vi har skåpet precis innanför dörren lyckas jag hitta nyckeln på de mest konstiga ställen. Till och med i kylskåpet Och det är ju i princip bara jag som kör den bilen, så jag har ingen att annan att skälla på hellerDen har man varit med om mååååååånga gånger. Hur svårt kan det vara att ha en rutin?
HÄNG IN NYCKELN I SKÅPET!
Gripa började löpa idag. Eller ja, igår, den 21e
Så, jag gissar att hon inte har slutat löpa den 5e sept till lydnadstävlingen är. Kanske, kanske inte. Om hon INTE har slutat löpa, får man tillbaka pengarna då eftersom att man inte får tävla med löptik?
Är så löjliga regler Man kan väl lägga löptikarna sist precis som i IPOt...
Du får pengarna tillbaka. Men kolla om de tillåter löptik. Numera är det upp till arrangören. När vi arrangerade i Osby i somras tillät vi löptik.Gripa började löpa idag. Eller ja, igår, den 21e
Så, jag gissar att hon inte har slutat löpa den 5e sept till lydnadstävlingen är. Kanske, kanske inte. Om hon INTE har slutat löpa, får man tillbaka pengarna då eftersom att man inte får tävla med löptik?
@linnsan jag fick ju stryka tre starter förra helgen för Nessie pga löp . Fick löp intyg från tävlingsansvarig på klubben som jag skickade in och har fått tillbaka anmälningsavgifterna.
Vilken lydnadstävling? Strängnäs?
@linnsan ser nu att de bara kör starklass. Då borde det ju inte vara några problem för dem att ta tillåta löptik och låta er köra sist.
Gripa började löpa idag. Eller ja, igår, den 21e
Himla löjlig regel. Om hanhundarna inte kan hålla sig i pälsen så är det ju deras brist och problem.
Här svettas vi över att Helgas löp inte ska hinna gå över innan hennes MH ska göras. Vi vet ju nada om hennes löp