@machafuko kolla go kväll på svt1 nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@machafuko kolla go kväll på svt1 nu.
Snart ska vi börja plåga dig med att backa effektivt på kuperat underlag, hålla rätt på riktningen och inte halka i nån skitFloki kan börja träna nu. Så himla roligt att se. Är så tacksam över att @Migo hjälper oss.
Får se när jag vågar prova att jobba med Floki bara. Det känns ganska tryggt och bra att låta någon annan hålla i "tyglarna".
Jag ser sådär lagom smidig ut när jag försöker manövrera baklänges Plus att min stackars instruktör måste stå ut med mitt extremt dåliga sinne för höger och vänster...Snart ska vi börja plåga dig med att backa effektivt på kuperat underlag, hålla rätt på riktningen och inte halka i nån skit
Floki kan börja träna nu. Så himla roligt att se. Är så tacksam över att @Migo hjälper oss.
Får se när jag vågar prova att jobba med Floki bara. Det känns ganska tryggt och bra att låta någon annan hålla i "tyglarna".
Snart ska vi börja plåga dig med att backa effektivt på kuperat underlag, hålla rätt på riktningen och inte halka i nån skit
Åh Criga Hur går det för Calibra nu?När man kvällsfodrar hundarna, sätter ner matskålarna och säger sitt. Tre hundar sitter normalt framför sin skål och blänger drägglande på sin skål. Och Criga...hon sitter kanin. Varje gång. Och alltid med samma lyckliga min " titta vad duktig jag är"
Åh Criga Hur går det för Calibra nu?
Men så kul! Skönt att allt löste sig tillslutDet går underbart bra för Calibra.
Ägaren är jättenöjd och Calibra passar jättefint in i familjen, jobbet och klubben. De gjorde sin debut i startklass för ett par veckor sen, mest för att träna på hur tävling kändes. Och de kom 4 av 14 startande
Hon är på helt rätt ställe mitt svarta lakritssnöre
Såg Minn på dogmanias insta. Kul @snorp !
Hoppas det här hjälper! https://www.skk.se/sv/uppfodning/halsa/halsoprogram/kontroll-av-leder/sedering-vid-rontgen/Någon som i huvudet vet hur lång karens det är på sedering? Vet ju att jag läst det någonstans på SKK men nu hittar jag inte.