Lakrits är ju det bästa som finns
Själv ogillar jag sött
Läderlapparna är ju inte söta. Så då kanske du ska ha in lite sånna i era linjer ändå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lakrits är ju det bästa som finns
Själv ogillar jag sött
Läderlapparna är ju inte söta. Så då kanske du ska ha in lite sånna i era linjer ändå?
Ska nog äta mat,bygga om sängen o sitta på fingrarna resten av kvällen.
Det vill ni inte veta,men det är inte på hund.Vad vill du skriva nu?
Hon visste inte. Jag är en ganska rutinerad hundägare, tror du verkligen att jag hade frågat här före jag rådfrågar min vet?Ring vet o fråga.
Någon här som har Agria kortet?? Jag har funderat ett tag nu på att skaffa ett kreditkort att ha som backup nu när vår ekonomi är lite sämre ett tag, fall i fall det skulle hända något som kräver en större summa pengar akut. Vi har en buffert men jag vill ändå ha ytterligare en back up.
Någon som har något annat kort?
Är du nöjd? Använder du det till annat också eller bara när du är hos vet?Jag har ett Agriakort.
Någon här som har Agria kortet?? Jag har funderat ett tag nu på att skaffa ett kreditkort att ha som backup nu när vår ekonomi är lite sämre ett tag, fall i fall det skulle hända något som kräver en större summa pengar akut. Vi har en buffert men jag vill ändå ha ytterligare en back up.
Någon som har något annat kort?
Är du nöjd? Använder du det till annat också eller bara när du är hos vet?
Jag har ett. Har det enbart som ett nödfallkort om jag skulle behöva åka in akut (har sparkontot i en annan bank än min vanliga så kan inte föra över på direkten). Har aldrig använt det (peppar peppar) men en fördel är ju att man får rabatt på självrisken
Lite det jag är ute efter. Vill ha ett kort jag kan plocka fram om jag behöver åka till vet en söndag kväll liksom. Ska titta lite närmre på det.!Bara hos vet, framför allt för att få det lilla avdraget på självrisken man får som Agriakund och för att det är gratis för övriga kostnader tänker jag att det finns bättre kreditkort där man kan samla poäng och liknande.
Hon visste inte. Jag är en ganska rutinerad hundägare, tror du verkligen att jag hade frågat här före jag rådfrågar min vet?
Vi kom fram till att sockerbeta inte är giftigt, hunden har inte magomvridning och det är för sent för "kräkspruta". Därför funderar jag över om det är pga sockerintaget.
Ibland blir jag bara så frustrerad av att leta tollare att jag ”bara råkar” titta runt lite på jaktlabbar och jaktgoldens. Men nej, det ska för tusan inte bli något annat än tollare.
Hon är som vanligt nu, men skakade nog i 1,5 h, som hon själv verkade helt obrydd av jag tyckte det påminde lite om de på jobbet som berättat om överätning och frossa efter det, men man ska ju inte jämföra hund och människa sägs detVad otäckt!
Hoppas att det bara är en socker”chock”, men jag har tyvärr ingen input. Håller tummarna!
Hon är som vanligt nu, men skakade nog i 1,5 h, som hon själv verkade helt obrydd av jag tyckte det påminde lite om de på jobbet som berättat om överätning och frossa efter det, men man ska ju inte jämföra hund och människa sägs det