Det vill ni inte veta,men det är inte på hund.
Appappapp
Duuuuuuuktig dobbis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill ni inte veta,men det är inte på hund.
Är du nöjd? Använder du det till annat också eller bara när du är hos vet?
Säg som det är - du vill egentligen ha en jaktlabbe
Nej du!
Men jaktlabbefolket kanske vill ha mig? (inte alls självgod )
Hade du inte velat ha en hade du inte smygkollat på dem
Nej du!
Men jaktlabbefolket kanske vill ha mig? (inte alls självgod )
Äsch, då är det ju lättare att hitta en bra
Varför just tollare?
Klappar mig själv på axeln,men det kliar i fingrarnaAppappapp
Duuuuuuuktig dobbis!
Jag gjorde det samma på fralla unghunden i förrgår ,tack o lov utan blodvite.Lyckades kliva på Ebrahs tass när vi var ute. Med icebugs. (Ja, hon sprattlade en hel del just då).
När vi kom in upptäckte jag att det blivit ett hål i tassen och att hon blödde en del. Nu är såret tvättat och jag har tejpat fast blodstillande vadd och trätt en strumpa över det.
Det jag är mest fascinerad av nu är att Ebrah INTE försöker ta av mitt lilla "plåster" på något vis. Hon tittade lite på det, jag sa åt henne att låta bli och då rullade hon ihop sig och somnade. Jag var helt övertygad om att hon skulle slita av det i samma sekund som jag vände ryggen till men icke. Hon kanske lärde sig något av Aysu förra sommaren ändå? När Aysu hade gips på hela benet var hon ändå utan tratt och Ebrah var också duktig nog att låta bli Aysus bandage... Hon kan visst uppföra sig ibland, mitt monster!
Klappar mig själv på axeln,men det kliar i fingrarna
Lyckades kliva på Ebrahs tass när vi var ute. Med icebugs. (Ja, hon sprattlade en hel del just då).
När vi kom in upptäckte jag att det blivit ett hål i tassen och att hon blödde en del. Nu är såret tvättat och jag har tejpat fast blodstillande vadd och trätt en strumpa över det.
Det jag är mest fascinerad av nu är att Ebrah INTE försöker ta av mitt lilla "plåster" på något vis. Hon tittade lite på det, jag sa åt henne att låta bli och då rullade hon ihop sig och somnade. Jag var helt övertygad om att hon skulle slita av det i samma sekund som jag vände ryggen till men icke. Hon kanske lärde sig något av Aysu förra sommaren ändå? När Aysu hade gips på hela benet var hon ändå utan tratt och Ebrah var också duktig nog att låta bli Aysus bandage... Hon kan visst uppföra sig ibland, mitt monster!
Precis min tanke. Jag vill liksom inte behöva avliva pga en skitsak bara för att jag inte kan få fram pengar tillräckligt fort.Jag har också, om det skiter sig fullständigt.
Det är till för nödsituationer så jag ska slippa avliva av ekonomiska skäl. Hängslen, livrem och ett extra snöre liksom.
heartMan kan alltså lära gammla hundar sitta?
Jag började faktiskt fundera om du var okej när du försvann sist och tänkte höra av mig och kolla
Precis min tanke. Jag vill liksom inte behöva avliva pga en skitsak bara för att jag inte kan få fram pengar tillräckligt fort.