Ja!Fråga, hundarna har nog tröttnat lite på maten så jag tänkte spetsa till det med nått gott. Har stående en burk blodpulver som jag tänkte använda men såg nu att bäst före var 2016 - kan jag fortfarande använda det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Fråga, hundarna har nog tröttnat lite på maten så jag tänkte spetsa till det med nått gott. Har stående en burk blodpulver som jag tänkte använda men såg nu att bäst före var 2016 - kan jag fortfarande använda det??
Eftersom det är pulver lär det inte ha hänt något värre med det än att viss näring försvunnit.Fråga, hundarna har nog tröttnat lite på maten så jag tänkte spetsa till det med nått gott. Har stående en burk blodpulver som jag tänkte använda men såg nu att bäst före var 2016 - kan jag fortfarande använda det??
I feel you.Ibland blir jag bara så frustrerad av att leta tollare att jag ”bara råkar” titta runt lite på jaktlabbar och jaktgoldens. Men nej, det ska för tusan inte bli något annat än tollare.
I feel you.
Eller tja, jag har ju två kombos på lut men om de skiter sig så vet jag fasen vad jag ska göra. Finns så otroligt få kullar jag blir intresserad av på riktigt
Det var den känslan som startade mina uppfödarambitionerI feel you.
Eller tja, jag har ju två kombos på lut men om de skiter sig så vet jag fasen vad jag ska göra. Finns så otroligt få kullar jag blir intresserad av på riktigt
I feel you.
Och efter att ha skruvat ihop sängen så funderar jag på iom jag kanske ska flytta upp bottnen så det blir för dom större hundarna där uppe (dom som kan hoppa) och en koja för dom mindre undertill,vad tror ni?
Det var den känslan som startade mina uppfödarambitioner
Det var den känslan som startade mina uppfödarambitioner
Slutaaa Ni hjälper inte!Fördelen med att göra sina egna kombos, man får förhoppningsvis det man vill ha
Nu när jag övertalat sambon om hane så ska jag bara övertala honom också med att jag behöver spara en tik
Slutaaa Ni hjälper inte!
Fast då skulle istället problemet bli att hitta en passande hane och så hamnar jag i samma cirkus igen
Inom aussie känns det som att 70% är lakritsHar man en bra tik är iaf halva jobbet gjort.
Att välja hane är lite som att gå in i en godisaffär och bara få köpa EN godis. Man vill ju ha den där utimata godisen som ser god ut, smakar bäst, räcker längst, är störst, lyxigast.....man vill ha allt!!! Det är svårt att få med allt i en och det finns så mycket gott att välja på. Och så många som ser läckra ut men smakar
OT men lakrits är verkligen .Inom aussie känns det som att 70% är lakrits
(Ps: Jag gillar inte lakrits, det är djävulens godis)
Inom aussie känns det som att 70% är lakrits
Inom aussie känns det som att 70% är lakrits
Skoja inteJag tyckte det kändes lite som när man ser de stylade fräscha hamburgarna på menyerna men när maten väl kommer ser den rätt grådassig, plågad och osmaklig ut...