Det blir en del foton, så det är ju tur att folk tycker dem är braGrattis Tinja!
Vilka otroligt fina foton du tar på henne. Jag gillar verkligen det nedersta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir en del foton, så det är ju tur att folk tycker dem är braGrattis Tinja!
Vilka otroligt fina foton du tar på henne. Jag gillar verkligen det nedersta.
Grattis Tinja! (som för övrigt fyller samma datum som Fenna som också blir 3 idag. )Idag är det ingen vanligt dag, för idag är det Tinjas födelsedag, hipp hipp hurra för blåräven som nu är hela 3 år!
Min finaste lilla pil
OCH en kull aussievalpar som fyller 1 år idagGrattis Tinja! (som för övrigt fyller samma datum som Fenna som också blir 3 idag. )
Det ÄR kul med valp.................
Åh så surt. Först blev spårtävlingen i Varberg förra helgen inställd, nu blev spårtävlingen i Ullared denna helg inställd. Fan också, skulle ha satsa på rapport eller sök, för de skulle de köra. ;P
Så typiskt när vi hade hoppats få bruksmeriter till ATIBOX.
Så segt!
Vi startar vårt första WT nästa helg och jag hoppas att snön är borta då...
Vi har även en dansk som kommer hit och håller kurs på skärtorsdagen och det blir inget om det inte är barmark då
Ska komma ihåg det där till sommarn, har varit spännande att följa det du skrivit ang Tonto och värme! Lille FalkorDags att klippa pälsdjuren igen. Blir så vackert med bluemerle fläckarna!