Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en "Variocage Single Compact Large" i min CX-3 och det är fasiken på gränsen djupmässigt. Den måste ställas in till den absolut minsta storleken i djup. Sajten rapporterar att XL-varianten (som alltså bara är bredare) också passar och det ser ut att stämma, men inte något större än så. Förstår dock inte hur man säkert ska montera en "Minimax"-modell som de också säger passar, eftersom den i så fall måste stå på något för att kunna öppnas (pga "tröskeln").Har gått och kärat ner mig totalt i en mazda cx-3 men enligt mims hemsida så får inte min bur plats där i. Någon som har eller känner någon som klämt in en variocage dubbel i stl medium i en cx-3?
Ja den är helt otroligt snygg! (särskilt i vit) Men det låter ju inget vidare. Du tror inte att det kan fungera ifall man fäller baksätena?Jag har en "Variocage Single Compact Large" i min CX-3 och det är fasiken på gränsen djupmässigt. Den måste ställas in till den absolut minsta storleken i djup. Sajten rapporterar att XL-varianten (som alltså bara är bredare) också passar och det ser ut att stämma, men inte något större än så. Förstår dock inte hur man säkert ska montera en "Minimax"-modell som de också säger passar, eftersom den i så fall måste stå på något för att kunna öppnas (pga "tröskeln").
Fantastisk bil i övrigt dock, och så sjukt snygg! Förstår att du är kär.
Men vad fasen är det för otur bukehundarna har drabbats av på sistone egentligen?Fan, fan, fan. Tiken snubblade till igår och slog i hakan. Blödde lite men jag mitt dumma spån trodde det var av skrubbsåret hon fick på läppen. Varit precis som vanligt efter det, kampat med hanen, busat, käkat godis. Ser nu att ena hörntanden är av och det verkar som att den ev. borrat in sig i underkäken. Hennes tandkött sitter liksom fast i något. Veterinär helt klart men kan man vänta på en akuttid imorgon eller bör jag åka in direkt?
Fan, fan, fan. Tiken snubblade till igår och slog i hakan. Blödde lite men jag mitt dumma spån trodde det var av skrubbsåret hon fick på läppen. Varit precis som vanligt efter det, kampat med hanen, busat, käkat godis. Ser nu att ena hörntanden är av och det verkar som att den ev. borrat in sig i underkäken. Hennes tandkött sitter liksom fast i något. Veterinär helt klart men kan man vänta på en akuttid imorgon eller bör jag åka in direkt?
Tycker du resonerar sunt men eftersom jag är lätt hysteriskt med tanke på andra hunden och Blå Stjärnan envisades med att inte svara i telefon åkte jag dit och lät en sköterska kolla på det.Eftersom hon verkar vara som vanligt så hade jag satsat på en akuttid imorgon.
Hm, det har jag iofs inte testat. Det blir relativt plant när man gör det, men takhöjden är ju inte speciellt väl tilltagen om man säger så. Det är en liten bil som bara råkar vara lite högre upp över vägen.Ja den är helt otroligt snygg! (särskilt i vit) Men det låter ju inget vidare. Du tror inte att det kan fungera ifall man fäller baksätena?
Tycker du resonerar sunt men eftersom jag är lätt hysteriskt med tanke på andra hunden och Blå Stjärnan envisades med att inte svara i telefon åkte jag dit och lät en sköterska kolla på det. Hon tyckte inte det såg så illa ut som jag först befarat och vi fick en tid imorgon.
Haha jaa Jag kanske får acceptera att cx-5 är ett bättre alternativ även om den är liiite stor egentligen.Hm, det har jag iofs inte testat. Det blir relativt plant när man gör det, men takhöjden är ju inte speciellt väl tilltagen om man säger så. Det är en liten bil som bara råkar vara lite högre upp över vägen.
Ibland kan jag svära över att vi inte valde en CX-5, speciellt om vi nu ska ha två hundar! Men sen tänker jag på hur mycket bättre jag sitter i trean och hur megasnygg den är och då känns det okej igen.Haha jaa Jag kanske får acceptera att cx-5 är ett bättre alternativ även om den är liiite stor egentligen.
Åh vad är det som gör att du sitter bättre i trean? Jag har inte provat varken eller . Kan tänka mig det haha! Den nya femman är ändå ganska fin, men absolut inte på samma visIbland kan jag svära över att vi inte valde en CX-5, speciellt om vi nu ska ha två hundar! Men sen tänker jag på hur mycket bättre jag sitter i trean och hur megasnygg den är och då känns det okej igen.
Det var nåt med nackstödet som inte gick att justera med femman. Det var som att min längd var precis fel. Hade jag varit kortare eller längre hade huvudet passat bättre mot stödet. Men det var inte den upphottade modellen vi testade, utan detta var när trean var helt ny. Sen var den lite svårare att komma upp i (jag har ett par fysiska funktionshinder att ta hänsyn till, det var därför jag behövde en snäppet högre bil till att börja med). I trean sitter jag mycket "mjukare" på nåt vis. Skulle dock aldrig komma in i baksätet på den! Jag är mycket förvånad över att lillebror på 186 cm över huvud taget får plats. Men som hans vän sa så är han ganska "hopvikbar".Åh vad är det som gör att du sitter bättre i trean? Jag har inte provat varken eller . Kan tänka mig det haha! Den nya femman är ändå ganska fin, men absolut inte på samma vis