Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tror du att det är samma?Det är nog samma tomte som ligger bakom detta. Verkar vara välkänt nättroll, ett par som härjar. Jag tycker du ska åka in till polisen på måndag och visa upp det.
Varför tror du att det är samma?
Aha. Ja, Jane kan ju betyda att hon inte är svensk från början.För att detta par har skrivit till många och stavningen är alltid usel och uttrycken grova därför misstänker jag att det kan vara samma par som ligger bakom. Kvinnan verkar dock inte behärska svenska språket riktigt lika bra som maken.
Aha. Ja, Jane kan ju betyda att hon inte är svensk från början.
Var det där till dig?
Han lever, verkar svara bra på att helt vila magen och få allt intravenöst. Har aptit igen (även om han inte får äta utan bara slicka på fingrar), har fortfarande mycket ont men pulsen har gått ner lite och han är betydligt mer kontaktbar. Inga tecken på läckage eller stopp i tarmen, och 39.5 grader innan febernedsättande medicin tyder på att det inte är någon nekros.@Migo jag vågar nästan inte fråga. Men hur går det?
Lilla gubbenHan lever, verkar svara bra på att helt vila magen och få allt intravenöst. Har aptit igen (även om han inte får äta utan bara slicka på fingrar), har fortfarande mycket ont men pulsen har gått ner lite och han är betydligt mer kontaktbar. Inga tecken på läckage eller stopp i tarmen, och 39.5 grader innan febernedsättande medicin tyder på att det inte är någon nekros.
Han kommer att stanna på intensiven hela helgen, minst. Han har det bra där, vandrar omkring lös på kliniken när veterinären är där (de har eg inte helgöppet...), ligger och sover vid kaminen i väntrummet och är den första patienthund som veterinären vågat rasta lös
Hon avslutade senaste statusrapporten med att säga att "han är stabil och ska vara kvar tills han är tydligt bättre. Så trevlig som han är finns det viss risk att det kan ta flera år"
Han har det så bra med veterinären så jag kommer inte åka dit om det inte händer nått.Lilla gubben
Hoppas, hoppas att det inte är nekros. Men då borde han väl snarare vara sämre än bättre, nekros har väl oftast ett snabbt förlopp.
Kommer du att åka dit eller blir det för plågsamt när han inte få åka med hem?
TACK för update.
Det positiva är att bakslaget kom så tydligt efter att det intravenösa bytts ut mot tabletter. Skadorna är så stora att de måste få vila helt för att vara uthärdligt.Så skönt att höra @Migo !
Jobbigt med bakslag men det låter ju förhoppningsfullt.
Det positiva är att bakslaget kom så tydligt efter att det intravenösa bytts ut mot tabletter. Skadorna är så stora att de måste få vila helt för att vara uthärdligt.
Nope. Ingen aning tyvärr. Önskar verkligen att jag visste...Men så skumt Vet du vad hon kan ha reagerat på?
Jo, jag har hört det också, att det blir lättare. Jag har dock enbart hört det från folk som har hundar som på något vis är avlade för att arbeta med människor, vilket ju inte mina är öht. Sedan är det klart, folk som har vinthundar är i 99% av fallen ointresserade av hundträning och de få som väl gör något, de gör det ofta halvdant och därmed får de usla resultat också. Men ja, jag vågar inte chansa. Går det fel så blir hela mitt liv med hundarna så extremt mycket krångligare och sämre.Det där var mitt argument med för att inte köra viltspår. Men många påstår att viltsspår tom lär hunden kontrollera jaktlusten. Jag låter det vara osagt men min Calibra hade stor jaktlust, drog på allt som rörde sig och henne tränar de för eftersök med hjälp av klöv och blod och hon har blivit bättre.
Men jag vet inte....
Jag vill iaf inte att rådjuren ska störa IPO-spåret mer än det redan gör.
Åh herre så fin! Berätta mer.Jaha sitter på Burger King i Mjölby och käkar sen lunch. Och med oss hem har vi den här stiliga svarta herren som ska bo hos oss
Nope. Ingen aning tyvärr. Önskar verkligen att jag visste...