Sv: Hund sköts i trädgård
Vet inte om minnet sviker eller hittar på hjärnspöken nu, men var det inte så att ägaren bad polisen att avliva hunden när hon väl insåg hur illa däran hunden var?
Sedan är det väl oerhört dumt att ta för givet att hunden dör omedelbart bara för att den har fått ett skott i huvudet. Både folk och fä överlever sådant rätt vad det är.
stannade han upp for o kolla livstecken o sadar? Jag kan se i ett snabbt handelseforlopp sa tar man nog lite forgivet att djuret efter ett skott i huvudet ar dod. Hade han kallt stallt sig och skjutit ytterligare ett skott hade han nog fatt skit for det med.
joda jag vet att de far, och i vissa fall forvantas, avliva djur.
Det jag menar ar helt enkelt att i situationen, hur han an vander och vrider sig sa hade han gjort nagot fel.
Vet inte om minnet sviker eller hittar på hjärnspöken nu, men var det inte så att ägaren bad polisen att avliva hunden när hon väl insåg hur illa däran hunden var?
Sedan är det väl oerhört dumt att ta för givet att hunden dör omedelbart bara för att den har fått ett skott i huvudet. Både folk och fä överlever sådant rätt vad det är.