Behöver lite räknehjälp, igen! Jag har fått kallelse till KUB. Där står att jag bör vara i 12 fullgångna veckor, jag kommer vara i 11+6 dagen för KUB. Men vad är 12 fullgångna veckor? 12+6 eller 12+0?
12 fullgångna veckor är 12+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver lite räknehjälp, igen! Jag har fått kallelse till KUB. Där står att jag bör vara i 12 fullgångna veckor, jag kommer vara i 11+6 dagen för KUB. Men vad är 12 fullgångna veckor? 12+6 eller 12+0?
Ja, du minns fel. Är logoped men jobbar i annat län
Tack! Tiden går att omboka till två dagar efter... Hur hade du gjort?12 fullgångna veckor är 12+0
KUB kan göras från 11+0 - 13+6 om jag inte missminner mig.Tack! Tiden går att omboka till två dagar efter... Hur hade du gjort?
Och, lycka till på ultraljudet, det var väl idag?
Tack! Tiden går att omboka till två dagar efter... Hur hade du gjort?
Tack! Tiden går att omboka till två dagar efter... Hur hade du gjort?
Grattis, så härligt!! Finns väl inget mysigare än att gå på ultraljud!Visa bifogad fil 46445
En frisk och levande bebis fick vi se i dag
Blev flyttad 2 dagar så är beräknad 7 september.
Grattis, så härligt!! ❤ Finns väl inget mysigare än att gå på ultraljud!
OT så lär det inte bli svårt att skaffa ett jobb för henne förutsatt att hon inte är allt för kräsen med målgrupp och bostadsort. Arbetsmarknaden har blivit sjukt mkt bättre de senaste årenHalvfel eller halvrätt!
(jag undrade därför min bonusunge är snart klar logoped i Linkan och det hade ju suttit fint med ett föräldravick för henne )
Absolut - hon har redan ett erbjudande så det kommer nog att lösa sigOT så lär det inte bli svårt att skaffa ett jobb för henne förutsatt att hon inte är allt för kräsen med målgrupp och bostadsort. Arbetsmarknaden har blivit sjukt mkt bättre de senaste åren
Okej, tror jag vågar mig in i tråden nu Plussade i måndags, så är ju snart en vecka sen... planerat, andra barnet har entvååring hemma, syskonet beräknat i början av november
GrattisOkej, tror jag vågar mig in i tråden nu Plussade i måndags, så är ju snart en vecka sen... planerat, andra barnet har entvååring hemma, syskonet beräknat i början av november