VUL inbokat om 3 veckor .
Håller tummarna att allt ser bra ut då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VUL inbokat om 3 veckor .
Jag vet varken ut eller in. Det rosa har avtagit sen igår/i förrgår kväll. Inga symtom alls utöver molvärk emellanåt. Inga ömma bröst, inget illamående, inget. Mer än att livmodern blev arg när jag sprang lite häromdagen.
Funderar på att boka tidigt VUL, samtidigt så säger hjärnan fortfarande missfall för även om testen blivit starkare så har de inte blivit så mycket starkare. Nu har jag dessutom slut på test och tror inte jag ska köpa nya heller. På ett tag i alla fall.
Tror inte det. Avvaktar så länge. Har ingen möjlighet att ta nåt prov nu pga praktik i studierna just nu.Har du möjlighet att boka blodprov HCG? då ser man ju om nivåerna stämmer med veckorna. Tex senaste missfallet borde de legat på över 10 000 för mig (eller om det till och med vad 150 000?) mitt värde var i alla fall 350. Då hade jag också stegring på stickan tyvärr
Vården verkar inte funka lika bra som i Finland. Inte ens den privata.Har du möjlighet att boka blodprov HCG? då ser man ju om nivåerna stämmer med veckorna. Tex senaste missfallet borde de legat på över 10 000 för mig (eller om det till och med vad 150 000?) mitt värde var i alla fall 350. Då hade jag också stegring på stickan tyvärr
Jag är mer än nervös, VUL idag .
Vad spännande med Ul, vad är det för ultraljud? RUL eller något annat man brukar göra i vecka 13?Jag skulle precis skriva här att jag inte känner mig gravid längre. Är i v 13 och jag vet att spökveckorna brukar komma typ nu, men ändå. Illamåendet är mycket bättre, inte kräkts på 5 dagar, magen känns inte lika svullen osv. Hann bara tänka tanken så fick jag springa och kräkas
UL på torsdag. Vill bara att tiden ska gå jättesnabbt!
Vad spännande med Ul, vad är det för ultraljud? RUL eller något annat man brukar göra i vecka 13?
Jättebra ju! Spännande!!! Vet precis hur långsamt tiden går!!Tidigt ultraljud som erbjuds alla i vår region i vecka 11+0 - 13+6. De började med det vid årsskiftet. Förra gången gjorde jag bara RUL så det känns lyxigt med två ultraljud men tiden går ändå såå långsamt
Jag är mer än nervös, VUL idag .
Ett litet ❤!
Allt såg helt normalt ut Den lille rörde sig därinne också ❤
Vad skönt Grattis!!!Ett litet ❤!
Ett litet !
Allt såg helt normalt ut Den lille rörde sig därinne också
Stort grattis!Ett litet ❤!
Ja, en är det! Visa bifogad fil 46153
Äggplock och befruktning 15/1. Är i 8+2 idagKul!! När var det du gjorde ditt äggplock? Funderade på hur många veckor det är mellan oss. Vi ska på UL den 11/3.