Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte ens kunna tänka tanken att föda barn utan eda. Som jag sagt till sambon båda gångerna; ”det här är det bästa som hänt mig”Kan annars också ge ett tips till er som ännu skall föda. Om möjligt använd lite mer smärtlindring än en tens
Jag skulle inte ens kunna tänka tanken att föda barn utan eda. Som jag sagt till sambon båda gångerna; ”det här är det bästa som hänt mig”
Kan annars också ge ett tips till er som ännu skall föda. Om möjligt använd lite mer smärtlindring än en tens
Jag skulle inte ens kunna tänka tanken att föda barn utan eda. Som jag sagt till sambon båda gångerna; ”det här är det bästa som hänt mig”
17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Med sonen hade jag med tens in till förlossningen. När värkarna drog igång (igångsättning) och jag startade tensen så var det som ett hån och hela tensen åkte tvärs igenom hela förlossningsrummetKan annars också ge ett tips till er som ännu skall föda. Om möjligt använd lite mer smärtlindring än en tens
Håller tummarna för att det är på gång! Båda gångerna har den gått samma dag eller dagen innan mina barn är föddaNu har slemproppen, eller del av den släppt här. Behöver ju inte betyda att något är på gång, men hoppas!
Åh, yes, tack för pepp!Håller tummarna för att det är på gång! Båda gångerna har den gått samma dag eller dagen innan mina barn är födda
Nu har slemproppen, eller del av den släppt här. Behöver ju inte betyda att något är på gång, men hoppas!
För mig ingen tydlig skillnad mot innanNi som fått utan igångsättning, var era bebisar livligare än vanligt innan? Min tjej lever loppan, sparkas och fäktas som tusan nu.
Åh, så spännande! Hoppas att det drar igång för dig snart..Nu har slemproppen, eller del av den släppt här. Behöver ju inte betyda att något är på gång, men hoppas!