Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Lycka till!!Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Känns som att min kropp krackelerat helt på bara ett dygn, har haft rätt oförskämt lätt för att gå hittills men idag vaknade jag med ont i ryggen och ljumskarna och det blir bara värre ju längre dagen går. Känner mig som 80 år helt plötsligt? Kan det vara foglossning, eller var sitter den smärtan nånstans? Har haft lite ont i benen till och från tidigare men då har det hjälpt att gå lite, nu känns det som att smärtan blir värre när jag rör mig.
Kom på (igen) att vi inte bokat tid för faderskapsintyg än. Försökte ringa idag men då var ju det såklart så att man måste ringa på telefontid, nästa är på måndag morgon.
Vore så skönt få det klart innan bebis är här.
Jaha, har ni så. Här verkar man behöva boka tid och göra besök igen .Åh nu påminde du mig också
Vi har turen att slippa boka besök eftersom det är andra gemensamma barnet, men de där papperna som ska skrivas på glöms av heeeela tiden. Två vittnen ska ju skriva på också, hittills har vi ett men har glömt be min mamma skriva på varje gång hon varit här
Haha! Så grymt otålig! Nu har jag passerat BF (igår) och det känns som att han aldrig kommer komma ut..Heja heja bebisar, kom ut nu . Känner du dig otålig? Jag är väldigt otålig nu och det blir inte bättre av att jag har så himla tråkigt hemma ensam hemma på dagarna.
Lycka till! Heja dig!Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Åh, tack för påminnelsen! Det borde vi gjort för flera veckor sedan.. Suck.. Får vi göra när han är född istället..Kom på (igen) att vi inte bokat tid för faderskapsintyg än. Försökte ringa idag men då var ju det såklart så att man måste ringa på telefontid, nästa är på måndag morgon.
Vore så skönt få det klart innan bebis är här.
17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Åh, vad mysigt, grattis!!!17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Grattis!17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Stort grattis!17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Jaha, har ni så. Här verkar man behöva boka tid och göra besök igen .
Stort grattis! Snacka om raketfart17:01 föddes en 50 cm lång och 3100g tung flicka. Förlossningen tog 4:58 min där från 6 cm öppen tills hon var ute tog 3 min . Hade stannat på cm i 3 timmar
Samma här.Jaha, har ni så. Här verkar man behöva boka tid och göra besök igen .