Tack! Ja vi var sist utGrattis!!!
Sista bebisen vi väntade på i tråden va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ja vi var sist utGrattis!!!
Sista bebisen vi väntade på i tråden va?
Jo tack, vår storkräktes också. Det kom som en stråle ur halsen och han blötte ner allt i sin närhet Så himla skönt att det växte bort
Sitter på bussen mot centrum efter att ha lämnat på dagis. Bebis har precis somnat i vagnen efter att ha legat vaken och nöjd där i typ en halvtimme. Någon måste ha bytt ut min bebis
Haha skönt att bebis förstått tjusningen med vagnen äntligen
Så SJUKT sugen på mat hela tiden. Skulle kunna äta konstant.
Just nu tycker bebis bäst om att titta ut över axeln (då kommer det diverse glädjetjut) tätt följt av att ligga på skötbordet och prata med kompisarna i taket och att prata med mamma och pappa.
Generellt så kan man väl säga att vi oftast har ett alldeles eget soundtrack här hemma nu. Igår var det svårt att höra vad de sa på bonde söker fru eftersom hon låg och babblade en massa och tjöt av lycka titt som tätt
Gillar första halvan och beklagar verkligen om svärmor!Jag älskar när Ida riktigt tittar på en, lysser upp och ger ett stort leende.
Idag var vi en sväng hos svärmor och Ida bjöd på flera leenden (annars är hon ganska snål med dom). Svärmor påbörjar cellgiftsbehandling mot bröatcancer nästa vecka så jag är glad att Ida passade på att muntra upp henne lite.
Jag älskar när Ida riktigt tittar på en, lysser upp och ger ett stort leende.
Idag var vi en sväng hos svärmor och Ida bjöd på flera leenden (annars är hon ganska snål med dom). Svärmor påbörjar cellgiftsbehandling mot bröatcancer nästa vecka så jag är glad att Ida passade på att muntra upp henne lite.
Alfred har inte fått det memot tror jag!Det är verkligen häftigt med allt som händer nu, de utvecklas så sjukt fort. Inte undra på att de sover mycket
Alfred har inte fått det memot tror jag!
Alfred har inte fått det memot tror jag!
Jag älskar när Ida riktigt tittar på en, lysser upp och ger ett stort leende.