Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är lilleman dunderförkyld stackaren vill inget annat än snuffa hos mig och jag känner mig som världens sämsta mamma som bara önskar att han kunde vara själv en timme så att jag kan få klart hemtentamen som ska in fyra samt äta lite
Låter som ett surt försök Typiskt!Vi provade också att försöka trycka in ett extra mål mat igår kväll. H somnar ca kl 20, vaknar för mat vid 2-3, och sen är det morgon kl 5. Nattmatningen vore inget problem om det inte vore för att hon gör morgon så tidigt. Vi provade därför att ge extra mat när vi gick och la oss, strax efter 22.
Resultatet: en extra bajsblöja i samband med matning kl 2 (hon bajsar annars aldrig på natten) och morgon precis samma tid som vanligt. Dessutom en kaskadspya nu kl 6, men det hade nog inte med saken att göra.
Hur gick det för er då? Hade ni större framgång?@hvala det lät inte helt kul
Jag vet inte riktigt Bastian har lite svårt att sova djupt nu pga förkylningen vilket kan ha spelat in.Hur gick det för er då? Hade ni större framgång?