Själv läser jag hela tiden plisségardiner i badrummet.”Pissegardiner i barnrummet”
Ja det kanske är rimligt om barnet är i blöjåldern. - Tänker jag.
Plissegardiner stod det ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv läser jag hela tiden plisségardiner i badrummet.”Pissegardiner i barnrummet”
Ja det kanske är rimligt om barnet är i blöjåldern. - Tänker jag.
Plissegardiner stod det ju.
Själv läser jag hela tiden plisségardiner i badrummet.
Det är ju ett syftningsfel, antar jag, så du läser ju rätt. Borde stått "På väg till skolan mötte Julia myskoxen Sam."Rubriken på en artikel: "Julia mötte myskoxen Sam på väg till skolan:... "
Jag läste det som att det var myskoxen som skulle till skolan.
Nejmen, det har du ju rätt i.Det är ju ett syftningsfel, antar jag, så du läser ju rätt. Borde stått "På väg till skolan mötte Julia myskoxen Sam."
Nja, fel är det ju inte. Bara en konstruktion som kan vara dubbeltydig så att man får väga in innehållet när man tolkar betydelsen.Det är ju ett syftningsfel, antar jag, så du läser ju rätt. Borde stått "På väg till skolan mötte Julia myskoxen Sam."
De där jä***la sniglarna.Läste snigelbelagd infart istället för singelbelagd och blev aningen förvirrad.
En hermafroditisk snigel som inte behöver någon pojkvän utan klarar sig bra på egen hand.De där jä***la sniglarna.
Jag fick frågan "Har du pojkvänn" på sms en gång och jag svarade "Nej jag är snigel"
Vad sa de egentligen då?Apotekets nya reklam på radio.
"Beställ bensin enkelt på apoteket"
Vad sa de egentligen då?
Det finns så mycket som Satan ligger bakom på ett eller annat sätt. Torftigt samhälle vi hade haft utan hen..."Satan ligger bakom Sveriges breda ridskoleverksamhet"
Nä? :confused1:Vi har väl alla förfasats över att någon drabbats av "Missfärgade testiklar" i allmänforumet?
Bara jag då! Jag lade till en rättstavning i inlägget.Nä? :confused1: