Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja det var tokigtLäste just så fel att jag inte ens själv förstår hur det gick till: "Begagnad studsmatta och smitta". I själva verket står det "Begagnad utrustning vs smitta". Knappt en siffra rätt!
Marsvin ska ju dock vara gott har jag hört. Inte för att jag är så pigg på att testa själv”Hon förvandlar marsvin till lunch till alla.”
Okej, har läst om viltkött på sistone, rådjur osv. Men nu går det väl för långt!!
Matsvinn. Matsvinn stod det.
Haha, jasså?Marsvin ska ju dock vara gott har jag hört. Inte för att jag är så pigg på att testa själv
Jo, det känns inte som det mest effektiva Wikipedia har en hel del om det: "Peruvians consume an estimated 65 million guinea pigs each year"Haha, jasså?
Känns som det krävs rätt många marsvin dock om man ska göra mat till många
Jo, det känns inte som det mest effektiva Wikipedia har en hel del om det: "Peruvians consume an estimated 65 million guinea pigs each year"
Ett marsvin av köttras, sk cuy, har som vuxen en vikt på 2 - 2,5 kg.Haha, jasså?
Känns som det krävs rätt många marsvin dock om man ska göra mat till många
Vårat Ica sålde "Romanticatomtar" enligt en stor skylt i taket.Ica Kvantum säljer romantiska tomater.
Eller, Romantica heter sorten
Vårat Ica sålde "Romanticatomtar" enligt en stor skylt i taket.
Det var ju en tävling de hade med felstavade skyltar så det var högst medvetet.Våran city gross har sålt ”Tannkräm” och ”eye remover”. Jag har fotat skyltarna. Det var lite roligt.
I got 99 flikar but a flicka ain't one
"Tips på mat utan tyrannin"
Kanske aningens färgad av senaste 'vegan vs köttätare'-fighten