Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Påminner mig om när jag under ett helt samtal hörde "seagulls" istället för "sea eagles" och förbryllat undrade varför människan var så exalterad över att åka och titta på ett gäng helt vanliga fiskmåsar - OCH varför hen kände att hen behövde åka hela vägen till Isle of Skye för detta ändamål när det räcker med att gå ut på gatan. Jag är väldigt glad att jag höll låg profil i det samtalet kan jag sägaHavsörnarna ökar i antal så pass att de ställer till oreda i den biologiska mångfalden, hörde jag på radio för några månader sen. Men så här dramatisk hade jag inte förstått att ödeläggelsen var. Det tog några sekunder. Sen kände jag mig dum.
Jamen givet! Tänk er:
Läste sammaHavsörnarna ökar i antal så pass att de ställer till oreda i den biologiska mångfalden, hörde jag på radio för några månader sen. Men så här dramatisk hade jag inte förstått att ödeläggelsen var. Det tog några sekunder. Sen kände jag mig dum.
Haha! Ibland är man extra glad när man lyckas hålla tyst!Haha! Påminner mig om när jag under ett helt samtal hörde "seagulls" istället för "sea eagles" och förbryllat undrade varför människan var så exalterad över att åka och titta på ett gäng helt vanliga fiskmåsar - OCH varför hen kände att hen behövde åka hela vägen till Isle of Skye för detta ändamål när det räcker med att gå ut på gatan. Jag är väldigt glad att jag höll låg profil i det samtalet kan jag säga
Verkligen! Särskilt med tanke på att det i mitt fall gällde ett jobbsamtalHaha! Ibland är man extra glad när man lyckas hålla tyst!
Haha! Påminner mig om när jag under ett helt samtal hörde "seagulls" istället för "sea eagles" och förbryllat undrade varför människan var så exalterad över att åka och titta på ett gäng helt vanliga fiskmåsar - OCH varför hen kände att hen behövde åka hela vägen till Isle of Skye för detta ändamål när det räcker med att gå ut på gatan. Jag är väldigt glad att jag höll låg profil i det samtalet kan jag säga
Det är ett VADDÅ för nånting sa du? Här var jag helt övertygad om att jag läst fel eller SVT skrivit fel, men sedan googlade jag och insåg att det faktiskt FINNS ett sådant ord! Hur har jag lyckats gå genom livet och inte veta det?!
Visa bifogad fil 80588
Jag blir som en fnissig tonåring när jag tänker på detUnderbart ord Används tyvärr alldeles för lite
VAD betyder ordet?Det är ett VADDÅ för nånting sa du? Här var jag helt övertygad om att jag läst fel eller SVT skrivit fel, men sedan googlade jag och insåg att det faktiskt FINNS ett sådant ord! Hur har jag lyckats gå genom livet och inte veta det?!
Visa bifogad fil 80588
Går inte att rubba på, går ej att ifrågasätta, det är bara så. Det står stadigt.VAD betyder ordet?