Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha; På jobbet hade vi en lapp som det stod; "Vi väger marsvinet varje dag!"”Hon förvandlar marsvin till lunch till alla.”
Okej, har läst om viltkött på sistone, rådjur osv. Men nu går det väl för långt!!
Matsvinn. Matsvinn stod det.
Säker på att de inte använder matsvinnet till att föda upp marsvin som sen blir matsvinn igen? Efter vad som diskuterats tidigare i tråden är jag inte så säkerHaha; På jobbet hade vi en lapp som det stod; "Vi väger marsvinet varje dag!"
Nä, det stod det inte. Det stod "Vi väger matsvinnet varje dag!".
Haha! Fattade ändå inte! Trä-sliper-is?? Vadå för is?Läste på Facebook: ”Sofiehems träsliperis gamla fabriksbyggnad …”
Träsli-peris?
Träslip-eris?
:confused1:
Aha! Trä-sliperis!
Sådan matte, sådan telefonKrukrosor. Det står krukrosor i en tråd. Inte det min hjärna vill se dock. Och där ville min telefon skriva Dick i stället för dock.
Totalt logiskt ändå. Har han hunnit se något skithus i sitt liv? Det var länge sedan jag stötte på ett.Jahopp… Jag brukar säga ”skithuspapper” ibland om toalettpapper (vi gör så här i Dalarna) och idag bad jag sonen skriva inköpslista då han behöver träna på att skriva. Så jag sa allt vi skulle handla och han skrev. Väl nere på affären när jag läser listan ser jag ”skitHÅLSpapper” Jag frågar han vad som står där egentligen och han säger: Ja? Skithålspapper?! Du sa ju att vi skulle köpa det!
Han har alltså levt snart i 9 år och trott att jag sagt skithålspapper?!
Totalt logiskt ändå. Har han hunnit se något skithus i sitt liv? Det var länge sedan jag stötte på ett.
Tillägg: Ett fristående dass menar jag alltså.
Vad stod det egentligen då? Alla har inte koll på alla trådar.
"Pölsa- kommer förlovningen brytas?"Vad stod det egentligen då? Alla har inte koll på alla trådar.