Nej inte bara du! Jag läste flera gånger och fick det till testiklar varje gång!Bara jag då! Jag lade till en rättstavning i inlägget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte bara du! Jag läste flera gånger och fick det till testiklar varje gång!Bara jag då! Jag lade till en rättstavning i inlägget.
Nej inte bara du! Jag läste flera gånger och fick det till testiklar varje gång!
Vi har väl alla förfasats över att någon drabbats av "Missfärgade testiklar" i allmänforumet?
Edit: Det står givetvis Missfärgade tesilar.
Fast de där jäkla amerikanska blåbären är så falska blåbär som det bara finns.@hastflicka skrev i vgv-tråden ”Ater lite falska blabar med cottage cheese”
Jaså, tänkte jag, finns det falska blåbär?
Färska!
Fast de där jäkla amerikanska blåbären är så falska blåbär som det bara finns.
Ater lite farska blabar med cottage cheese. Jag brukar aldrig ata pa morgonen, men jag blev sa himla hungrig och har precis petat i mig en handfull medicin och magen mar battre om det kommer ner nagot mer ocksa. Hoppas jag tar mig runt hela mitt varv med att ta barn till skolan innan toan kallar bara.
@hastflicka skrev i vgv-tråden ”Ater lite falska blabar med cottage cheese”
Jaså, tänkte jag, finns det falska blåbär?
Färska!
Jo, rent biologiskt är de blåbär, men de är falska i den meningen att de är blå på utsidan men lika vita på insidan som smaken är plattDe AR faktist blabar .... men de ar tva olika subspecies och ar naturligtvis inte likadana.
Sjalvklart ar det stor skillnad mellan vilda och "cultivated" blabar, precis som mellan alla vilda och cultivated bar och frukt. Vi har vilda blabar har i Nord America ocksa, men mest pa ostkusten och inte alls aret om da de vilda blabaren gillar kallare klimat och inte vaxer sa langt soderut. Det skulle inte bli mycket blabar om vi hade varit tvugna att lita pa de vilda.
Jag menade att jag läste ”falska”Jag skrev inte falska, jag skrev farska ... jag har inga prickar over mina a och o That's all!
Precis! Amerikanska blåbär och svenska blåbär är två olika arter. Svenska blåbär heter "bilberries" på engelska, inte blueberries.De AR faktist blabar .... men de ar tva olika subspecies och ar naturligtvis inte likadana.
Sjalvklart ar det stor skillnad mellan vilda och "cultivated" blabar, precis som mellan alla vilda och cultivated bar och frukt. Vi har vilda blabar har i Nord America ocksa, men mest pa ostkusten och inte alls aret om da de vilda blabaren gillar kallare klimat och inte vaxer sa langt soderut. Det skulle inte bli mycket blabar om vi hade varit tvugna att lita pa de vilda.
Blomkultur ska alltid försvaras med tänder och klor, hull och hår! Inbegriper allt som gynnar blommor, inne och ute. Fantastiskt nyord, tack.