Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VAD betyder ordet?
Jag blir som en fnissig tonåring när jag tänker på det
Mitt favvo-ordDet är ett VADDÅ för nånting sa du? Här var jag helt övertygad om att jag läst fel eller SVT skrivit fel, men sedan googlade jag och insåg att det faktiskt FINNS ett sådant ord! Hur har jag lyckats gå genom livet och inte veta det?!
Visa bifogad fil 80588
Bokstavligen: icke möjlig att putta ikullVAD betyder ordet?
Men typ omöjligt att hitta praktiskt bruk för till vardags och utdött för alla som inte skriver historiska böcker.Jag fnissar nog mer åt sumprunkare
Men typ omöjligt att hitta praktiskt bruk för till vardags och utdött för alla som inte skriver historiska böcker.
Du rör dig tydligen i andra kretsar...Fast som förolämpning funkar det ju fortfarande
Du rör dig tydligen i andra kretsar...
Jag associerar bara till yrkesmänniskor.
Runka = ruska, skaka.VAD betyder ordet?
Runka betyder ungefär ruska. omkull fattar du ju och o betyder ju motsats.VAD betyder ordet?
Jag älskar också det ordet! En pluggvän och jag gjorde en pakt kring att ha med både order oomkullrunkelig och order lejonparten (ett annat obsolet ord jag verkligen gillar) när vi skrev b-uppsats i tidernas begynnelse. De två andra jag skrev med var inte jätteglada, men orden kom med.Det är ett VADDÅ för nånting sa du? Här var jag helt övertygad om att jag läst fel eller SVT skrivit fel, men sedan googlade jag och insåg att det faktiskt FINNS ett sådant ord! Hur har jag lyckats gå genom livet och inte veta det?!
Visa bifogad fil 80588
Herregud! Läste pluggvän som pungvänJag älskar också det ordet! En pluggvän och jag gjorde en pakt kring att ha med både order oomkullrunkelig och order lejonparten (ett annat obsolet ord jag verkligen gillar) när vi skrev b-uppsats i tidernas begynnelse. De två andra jag skrev med var inte jätteglada, men orden kom med.
Vi kan ju driva landet på etanolAktuellt uttalande i nyheterna:
Öka vinproduktionen i södra Sverige.
Tja, det kan inte vara någon enormt stor politisk fråga...
Sagt av ...energiministern eh...
VIND - Det är mer vindkraftsel han vill ha
Misstänker att de får bättre literpris av att sälja för konsumtion än för energiutvinning.Vi kan ju driva landet på etanol