Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser samma sak som du varje gång'Maken har tagit ledigt. Vad göra? '
Började fundera: En ekonomiskt oansvarig make som bara bestämt sig för att skita i jobbet under ett halvår? En make som larvar omkring och stör den hemarbetande makan? En osjälvständig make som förväntar sig att makan ska aktivera honom under ledigheten?
(Magen, stod det visst.)
Jag har nog också testat, men att mamma skulle ha det i sin dusch....@Blacksmithfarm @kamomillo Jag hade glanssprej i håret när jag hade extra långt och lite strävt hår! Funkade jättebra.
Vad gulligt av dem, och roligt felsägning ocksåJag städar på en skola, och idag kom barnen i 2-3 an och frågade om jag kunde vara med i deras pjäs på fredag.
Jag skulle bara spela mej själv, och städa de dom slängde kring sig.
Jo det klart jag kan!
Så mötte jag en lärare i korridoren, och jag skulle berätta att de frågat mej.
Då sa jag
- Barnen vill att jag ska vara rekvisita i deras pjäs.
Menade förstås statist!
* Jenny *
Vad gulligt av dem, och roligt felsägning också
Skönt att få DEN konspirationsteorin dementerad…SVT nyheter:
”– De är åtalade och inte dömda, men skulle de bli dömda för detta så är det mycket allvarligt. Jag bedömer bevisläget som gott och det finns inget som tyder på att himlen är manipulerad, sa han till SVT Nyheter Skåne.”
Himlen manipulerad??
Filmen!
De måste pratat om skolmaten på min högstadieskola."Saknar..konsistenstänk"
"Vad ska jag bli när jag blir stor? Miljömonster?""Vad ska jag bli när jag blir stor? Miljömoster?"