Jag läste i källare första gången jag såg trådenEnsamhetsträna källare? Eh, nej. Det var visst skällare ...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste i källare första gången jag såg trådenEnsamhetsträna källare? Eh, nej. Det var visst skällare ...![]()
Fast nu läste jag ”Ensamhetsträna i källare” och det är ju rimligt... Fast otäckt!Ensamhetsträna källare? Eh, nej. Det var visst skällare ...![]()
Jag skickade precis ut ett email till hela mitt team om min semester, och lyckades skriva att jag ska vara borta 30 september till 26 augusti...
Det är ett internationellt team, och redan 4 veckors semester tycker de är helt otroligt lyxigt, så vad de tyckte om 11 månader vet jag inte...![]()
Hahaha, en av cheferna svarade att "you really need your vacation, don't you!Jag skickade precis ut ett email till hela mitt team om min semester, och lyckades skriva att jag ska vara borta 30 september till 26 augusti...
Det är ett internationellt team, och redan 4 veckors semester tycker de är helt otroligt lyxigt, så vad de tyckte om 11 månader vet jag inte...![]()
Och jag läste "ensamhetsträna snällare", vilket ju faktiskt känns ganska rimligt.Jag läste i källare första gången jag såg tråden![]()
Helt klart! Mina tankar gick till att stänga in hundstackaren i källaren för att andra skulle slippa höraOch jag läste "ensamhetsträna snällare", vilket ju faktiskt känns ganska rimligt.
Avdelningen höra fel. Vän som är historielärare skulle rätta ett prov som bla handlade om gamla svenska kungar. En elev hade på en fråga svarat: Erik den lesbiske Malte.
Det markerade. Jag läste piggsvin(försvenskning av ursprunglig norska)
"Man anmäld för att ha sparkat ihjäl pingvin."
Finns inte de bara på Antarktis? Där det bara finns typ forskare? De ställer sig väl inte och sparkar på djuren? Och är inte pingviner hyfsat stora, stabbiga och med massor av fettlager? Måste sparka redigt rejält för att ta död på en?
... pinnsvin... (alltså en igelkott)
Lite mer rimligt att det är något som ett random pucko kan ha gjort.
Det finns faktiskt pingviner på annat håll också. T.ex Afrika och Sydamerika. Och små arter av pingviner, alla är inte stora.(försvenskning av ursprunglig norska)
"Man anmäld för att ha sparkat ihjäl pingvin."
Finns inte de bara på Antarktis? Där det bara finns typ forskare? De ställer sig väl inte och sparkar på djuren? Och är inte pingviner hyfsat stora, stabbiga och med massor av fettlager? Måste sparka redigt rejält för att ta död på en?
... pinnsvin... (alltså en igelkott)
Lite mer rimligt att det är något som ett random pucko kan ha gjort.
Det finns faktiskt pingviner på annat håll också. T.ex Afrika och Sydamerika. Och små arter av pingviner, alla är inte stora.
Men ja, lite mer rimligt med "pinnsvin" oavsett.
Jo, men bara på södra jordgloben. Norge är lite otippat.![]()
Nääää, inte på södra jordgloben va?
Kanske södra halvklotet?
![]()