Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det läste jag medTråden "Jättestora ögon. Hjälp!"
Genast började min hjärna få olika skumma bilder
(Tråden heter "Jättetorra ögon. Hjälp")
Jag såg framför mig typ Betty boopTråden "Jättestora ögon. Hjälp!"
Genast började min hjärna få olika skumma bilder
(Tråden heter "Jättetorra ögon. Hjälp")
Jag såg framför mig typ Betty boop
Haha, men what!? Jag trodde också, vfram tills... Nu, att det heter Linkedin, fast med uttal Linke-DinDet var inte förrän för ett par veckor sedan som jag insåg at Linkedin faktiskt är "Linked-in".
Jag har i åratal tänkt "Linke-din" (uttalat "ling-ke-din") och tyckt att det är ett ovanligt barnsligt namn för nåt så seriöst
Haha! Sonen kallade henne Lotta-LottaSonen som trodde prussiluskan i Pippi hette snuskiluskan...
De senaste månaderna har skadat mitt sinne. Jag läste just att någon hette Lillecorona i efternamn. Eller så var det Lilliecrona...
Torsten Liliecrona? Är det inte farbror Melker i vi på Saltkråkan?De senaste månaderna har skadat mitt sinne. Jag läste just att någon hette Lillecorona i efternamn. Eller så var det Lilliecrona...
Jo, det var precis honom texten handlade om! Fast min hjärna döpte honom ju då till Torsten Lillecorona...Torsten Liliecrona? Är det inte farbror Melker i vi på Saltkråkan?