Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud mamma berättade precis om en kollega som under en mycket trött dag ringde för att boka tid för mammografi. När någon i sjukhusets växel svarade råkade hon säga att hon ville bli kopplad till pat(t)ologen
”Släpp allt ni har och spring!”Hör inte till tråden med apropå mammografi:
En fd kollega var nervös inför besöket. Hon drömde att när hon var där och de precis hade klämt ihop härligheten så gick brandlarmet och alla sprang ut.
man får hoppas att apparaten öppnar sig automatiskt när den stängs av. Eller så får man vänta på reservströmmen”Släpp allt ni har och spring!”
Man får hoppas de tar med sig patienterna i ett sådant skede
Kanske värre med strömavbrott
Här ligger det inte vid sjukhuset, vete tusan om de har reservaggregatman får hoppas att apparaten öppnar sig automatiskt när den stängs av. Eller så får man vänta på reservströmmen
Vad för tråd är det?Tråden ”Rumskaklets ädla konst” ?!?
Rumpskakets ädla konst...Vad för tråd är det?
Det blir en enkel förklaringDet här är så hemskt så att jag knappt vill skriva det men jag läser hela tiden "förklara avlivning av små barn".
Läste om två gula flattar valpar som kommit, jag läste två gula fnattar valpar...
Jag vill ha en gul liten fnatteFlattar och fnattar är nog egentligen samma sak
Tänkte precis skriva detsamma .Flattar och fnattar är nog egentligen samma sak