Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden "Vi som plågar"
(Vi som pluggar)
Det läste jag också, förstod inte heller vem som blivit fångad av vadNån hade skrivit i en annan tråd:
”Nyfångad och nu - soffhäng!”
Jag hann tänka: Vem har fångat personen men så såg jag att det stod ju nyångad.
Alltså, förlåt, men SÅ roligtJag har något hjärnskrutt som gör att jag ofta säger fel ord, häromdagen skulle jag säga "det är nog dags att ta upp tepåsen nu" istället sa jag "med hjälp av tre musketörer kan man steka den" inte så lätt för de i min närhet att försöka gissa vad jag menar...
Kanske inte alltid där och då, men ger ett gott skratt efteråtAlltså, förlåt, men SÅ roligt
Förstår att det inte alltid är så roligt för dig dock!
Ska det ens hopskrivas?Höll på att skriva det här ordet i en mening:
ivsnlighetsskulle
Fick fundera själv ett tag vad jag egentligen hade skrivit:
Ovanlighetensskull
Nej. "för ovanlighetens skull"Ska det ens hopskrivas?
Nope inte det heller. Var nog därför det inte alls blev rätt för varken mig och telefonen.Ska det ens hopskrivas?
Jag trodde att han hette "Jason the rules" och låten "sandwich love"Har ni hört Jason Derulos nya låt, "sandwich love"? Inte?
Nähä den heter visst "Savage love" men jag hör sandwich love ändå
Några barn på gården ville att jag skulle spela den på min mobil, jag kunde inte höra annat än sandwich men fick upp rätt låt ändå när jag sökteHar ni hört Jason Derulos nya låt, "sandwich love"? Inte?
Nähä den heter visst "Savage love" men jag hör sandwich love ändå
Nä. Han sjunger om Santa Claus. Så det så.Jag trodde att han hette "Jason the rules" och låten "sandwich love"