Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ser det man vill se?Tråden "Höjning av penispris"
JappMan ser det man vill se?
Smittan finns överallt.Rubrik på svtnyheter:
”Mest smittade klippen senaste tiden”
Jag börjar nog bli coronaskadad. Tittade, inte smittade!
Slutade titta när nya restriktionerna kom, vill inte att datorn ska dra hem några virus. Det är begränsade kontakter utanför egna hushållet och försiktighet för alla som gäller nu.
Du menar att SVT blivit viral?!
Äsch då, jag har blandat ihop sonens och hundens namn. De är ju väldigt lika, den enas namn är fyra bokstäver och den andra dubbelt så många .Hästen var irriterad och trasslade vid sadling pga höstbrunst och plötslig värmebölja. Jag pratar lugnande med henne och hör mig själv säga "såja Pipen, det går bra, du är duktig!" Pipen är vårt ena marsvin, dårå... Till mitt försvar hade jag klippt grisarnas klor kvällen innan, och de trasslade också och behövde pratas lugnande med. Och hästen har samma färg som Pipen.
Läste tv-tablån lite för snabbt:
”Jakten på nazistkatter”
Tänkte: va? Hade nazisterna katter och varför gör man ett program om dem?
Läste långsammare …
Det stod visst ”jakten på naziskatter”
Funderade över vilken choklad emoji jag missat. Trodde det kunde vara denna som dom letade efter först. (dock ingen choklad men ändå. Vet ju inte vad personen ifråga tänkte att den skulle föreställa)Läser om någons problem att hitta choklad-emojin. Finns en sådan massa symboler det går att peta in, den är säkert viktig för någon...
Några kugghjulsvarv senare inser jag att det var chockad-emojin det söktes efter. Förstår plötsligt frustrationen bättre...
Jag medDen nya tråden "Vad önskar sig inälvor" läser jag varje gång, trots att jag varit inne och läst i tråden