Hogwarts 2098 (Ulvlek)

DL 1
16.27 Lobelia röstar på bumpo
16.28 Blacksmithfarm röstar på LenaH
16.58 Heffaklumpen röstar på Elo
18:31 Ceta röstar på Hemlig
18:42 cirkus röstar på Hedinn
19.34 qitis röstar på Blacksmithfarm
20.18 bumpo röstar på qitis
20.48 hemlig röstar på Elo
20.48 Elo röstar på sasse
20.49 LenaH röstar på hemlig

Bumpo 1
LenaH 1
Elo 2
hemlig 2
Hedinn 1
Blacksmithfarm 1
Qitis 1
sasse 1
Min röst på sasse. Kan inte feta på mobilen skall fixa det på datorn.

Queenlilith röster på Sasse då jag känner det är enda jag har att gå på och satt mig in in.

Den vill inte låta mig feta på mobilen 🤔
Om du tycker det är ulvigt, vad tycker du dom islandshästryttarens svar med avada kadavra?

Vad gäller att feta, testa att trycka att ändra nu, markera bara texten som ska fetas och se om det funkar då.
Äh, känns som det blev lite stalemate nu så jag lägger min röst och ser om det blir mer action medan jag går och duschar:

LenaH röstar på hemlig

för att hon läser slarvigt och missade flera inlägg om hur många onda det kunde tänkas vara och det tror jag beror på att hemlig VET hur många onda det är och som ond flyter hon mer med än vad hon gör som god.

Jag kan absolut ändra min röst om något mer spännande framkommer medan jag är i duschen men en andraröst är alltid kul! :p
Jag vet inte, jag tycker hemligs miss känns typiskt henne och också något hon ofta lynchas för som god, så tycker det är spännande att du är beredd på att lägga en andra röst där utifrån det och inget mer?

Om du tycker det är ulvigt, vad tycker du dom islandshästryttarens svar med avada kadavra?

Vad gäller att feta, testa att trycka att ändra nu, markera bara texten som ska fetas och se om det funkar då.

Jag vet inte, jag tycker hemligs miss känns typiskt henne och också något hon ofta lynchas för som god, så tycker det är spännande att du är beredd på att lägga en andra röst där utifrån det och inget mer?
Skall läsa det ordentligt med. Det låter skumt men har handen på hjärtat inte haft ordentligt tid riktigt. Så får sätta mig ner efter DL och kolla

DL 1
(20.47 queenlilith röstar på sasse - inte fetad men lyckas inte i mobilen, giltig ändå?)
20.50 madalitso röstar på ceta

Bumpo 1
LenaH 1
Elo 2
hemlig 2
Hedinn 1
Blacksmithfarm 1
Qitis 1
sasse 2
Ceta 1

Jag använder brave som webbläsare och hela edit fältet är helt grått för mig. Så kan inte ändra på mobilen. Funkar på datorn. Håller på med matlagning 😄

Ändå lite extremt. Först snacka om en förbjuden förbannelse och sen att bomba folk 🤣 kanske liiiite väl åt ulv hållet. För mig känns det som man försöker hinta till lyan. Jag kan ha helt fel dock.

Självmordsbombare bombar ju andra genom att bomba sig själv
Till er båda två då, ni kan absolut ha rätt om sasse, vad vet jag, men om ni tycker expulso och förbjudna trollformler är aggressivt, vad tänker ni då om IHRs svar?

Självmordsbombare bombar ju andra genom att bomba sig själv
Ja, men missar jag något? Jag tolkade dig som att du syftade på hennes svar på frågan, och där står det att hon vill bomba sina fiender. Kopplar du det till den enda rollen som har den funktionen - som då är självmordsbombare? I så fall hänger jag med i din teori nu.

• Gilla
Reactions: Elo
Qitis har röstat på Blacksmithfarm då hon tror att Blacksmithfarm har gjort bort sig med summeringen av onda.

Blacksmithfarm har röstat på LenaH för att hon har hittat på en avväpningsformel och det känns som en slytherinelev som vill glänsa med sin kunskap.

Ceta har reagerat på Madalitso har mycket frågor och att det kan vara ett oskyldigt sätt att få information till lyan. Men röstar till slut på hemlig då hemlig har vill få det till att det inte skrivits något om uträkningar av onda eller goda fast det skrivits flera sidor om detta tidigare.

Att qitis har röstat på blacksmithfarm med motiveringen att hon har gjort bort sig med summeringen av onda skulle kunna vara ett sätt att dra uppmärksamheten från sig själv som en av de onda.

Att hitta på en avväpningasformel för att man inte orkar läsa igenom trollformlerna som Lena H har gjort tycker jag är svårt att dra några slutsatser av just nu. Det är svårt att säga något om ond eller god bara utifrån det.

Ceta skulle kunna ha påpekat att Madalitso har mycket frågor som ett sätt att få information till lyan för att möjlightvis dra uppmärksamhet från sig själv som någon i en lya med ett syfte.

Islandshästryttare röstar på Qitis då jag tror att hon försöker dra uppmärksamheten från sig själv genom den motiveringen hon har när hon har lagt sin röst.

Qitis har röstat på Blacksmithfarm då hon tror att Blacksmithfarm har gjort bort sig med summeringen av onda.

Blacksmithfarm har röstat på LenaH för att hon har hittat på en avväpningsformel och det känns som en slytherinelev som vill glänsa med sin kunskap.

Ceta har reagerat på Madalitso har mycket frågor och att det kan vara ett oskyldigt sätt att få information till lyan. Men röstar till slut på hemlig då hemlig har vill få det till att det inte skrivits något om uträkningar av onda eller goda fast det skrivits flera sidor om detta tidigare.

Att qitis har röstat på blacksmithfarm med motiveringen att hon har gjort bort sig med summeringen av onda skulle kunna vara ett sätt att dra uppmärksamheten från sig själv som en av de onda.

Att hitta på en avväpningasformel för att man inte orkar läsa igenom trollformlerna som Lena H har gjort tycker jag är svårt att dra några slutsatser av just nu. Det är svårt att säga något om ond eller god bara utifrån det.

Ceta skulle kunna ha påpekat att Madalitso har mycket frågor som ett sätt att få information till lyan för att möjlightvis dra uppmärksamhet från sig själv som någon i en lya med ett syfte.

Islandshästryttare röstar på Qitis då jag tror att hon försöker dra uppmärksamheten från sig själv genom den motiveringen hon har lagt på sin röst.
Gillar inlägget med teori inte att du röstar på mig :down:

DL 1
(20.47 queenlilith röstar på sasse - inte fetad men lyckas inte i mobilen, giltig ändå?)
20.50 madalitso röstar på ceta

Bumpo 1
LenaH 1
Elo 2
hemlig 2
Hedinn 1
Blacksmithfarm 1
Qitis 1
sasse 2
Ceta 1
Jag tar mig friheten att godkänna queenlilith röst trots brist på fetade pågrund av vettig argument. Iallafall denna gång, så får vi se om @Myrten skäller på mig

Spännande ändå att det nu är 4 med andraröster så pass tidigt och inga rädda-mig -själv röster alternativt hämndröster à la röstar du på mig så röstar jag på dig !

Borde kunna finnas något att bena ut från detta senare i leken

Alltså - än så länge har jag lagt både @Madalitso och @Myrten på typ mental ignore för det är för mycket att ta in.
Jag kommer antagligen gå tillbaka och läsa allt när det finns en eller flera lyncher att spegla informationen mot.

Kudos till Mada dock som tar reda på saker så även om hon är ond kommer jag inte rösta där idag.
Jag skulle däremot rösta på Myrten om jag kunde....

Obligatoriska frågan fäster jag mig inte heller så mycket vid (nej, jag läste inte igenom alla trollformler som ni noterat :D) för jag tror ingen vågar hinta nåt där och gör någon det så lär ingen (mottagare) fatta ändå.

Och nej, jag tänker inte hålla på och skriva "om jag överlever" för i den här leken överlever ju alla på ett eller annat sätt och dessutom tycker jag det är tramsigt. ;)

F ö så reagerar jag som andra på @Blacksmithfarm och räknemissen, hon är ju nästan ALLTID den som räknar först och sååå ringrostig? Tror som någon annan (@qitis ?) att det är 4 i lyan och BSF kan vara där.

@hemlig kommer med lite inlägg som är intetsägande och mest handlar om förvirring (sten i glashus? :angel: ) men det jag reagerar på är att det är typiskt ond-hemlig, hon är vassare som god. Dock dag 1 så mja.?

@Hedinn är ju garanterat Delfin men det visste vi ju redan, ganska aktiv men mest ordningsman och det är väl för att delfintimmen inte infallit än.

Läser vidare.
Du är min idol. Jag har exakt samma känsla kring Mada och Myrten. Gjorde nåt försök att förstå och sen bara näe. Det får de lösa själva. Informera mig när allt är utrett, typ. :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar