Alltså - än så länge har jag lagt både
@Madalitso och
@Myrten på typ mental ignore för det är för mycket att ta in.
Jag kommer antagligen gå tillbaka och läsa allt när det finns en eller flera lyncher att spegla informationen mot.
Kudos till Mada dock som tar reda på saker så även om hon är ond kommer jag inte rösta där idag.
Jag skulle däremot rösta på Myrten om jag kunde....
Obligatoriska frågan fäster jag mig inte heller så mycket vid (nej, jag läste inte igenom alla trollformler som ni noterat
) för jag tror ingen vågar hinta nåt där och gör någon det så lär ingen (mottagare) fatta ändå.
Och nej, jag tänker inte hålla på och skriva "om jag överlever" för i den här leken överlever ju alla på ett eller annat sätt och dessutom tycker jag det är tramsigt.
F ö så reagerar jag som andra på
@Blacksmithfarm och räknemissen, hon är ju nästan ALLTID den som räknar först och sååå ringrostig? Tror som någon annan (
@qitis ?) att det är 4 i lyan och BSF kan vara där.
@hemlig kommer med lite inlägg som är intetsägande och mest handlar om förvirring (sten i glashus?
) men det jag reagerar på är att det är typiskt ond-hemlig, hon är vassare som god. Dock dag 1 så mja.?
@Hedinn är ju garanterat Delfin men det visste vi ju redan, ganska aktiv men mest ordningsman och det är väl för att delfintimmen inte infallit än.
Läser vidare.