Det är Biscoff-kex.Vad är det för något? Jag ser tyvärr ingen bild alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Biscoff-kex.Vad är det för något? Jag ser tyvärr ingen bild alls.
De har funnits här i evigheter så förstår inte heller riktigt.Har sett Biscoffkex lite överallt pa sociala medier senaste tiden och förstar inte alls varför alla skriver om dom. Här i Österrike är det ett simpelt kex som man "alltid" far med när man beställer en kaffe pa cafe men som "ingen" äter för att det är ett sa trakigt kex. Min svärfar har en hel lada sana kex hemma för han är för snal för att inte ta med det men vill inte heller äta det.
Precis! Typiskt kex som alltid ligger på fatet för att det är billigast i världen. Jag tycker i och för sig att de är goda till kaffet, men inte jättespännande.Har sett Biscoffkex lite överallt pa sociala medier senaste tiden och förstar inte alls varför alla skriver om dom. Här i Österrike är det ett simpelt kex som man "alltid" far med när man beställer en kaffe pa cafe men som "ingen" äter för att det är ett sa trakigt kex. Min svärfar har en hel lada sana kex hemma för han är för snal för att inte ta med det men vill inte heller äta det.
Vad förvånad jag blev när jag googlade det @Nytant skrev och fram kom kex jag ätit jättelänge!De har funnits här i evigheter så förstår inte heller riktigt.
Alltså dom är jättegoda. Men inte alls någon nyhet! Har ätit dom i åratal
HISS!
Var inne på City Gross i em och köpte lite gott åt mig själv, bl a ett fröcknäcke/kex(?) med aningens chili. Aningens tjockt men mycket gott ihop med lite svartrökt skinka och laktosfri brie som var på extrapris.
Trodde all ost var laktosfri?
All hårdost, är laktosfri. Det behövs bara några veckors lagring med ystningsprocessen för att laktosen ska ha brutits ner.Bara ostar som lagrats länge som t.ex. parmesan. Brieost och den typen innehåller mycket laktos.
Vad kul att någon provat! Varit nyfiken på de där
Jättehiss!
Så goda med yoghurt eller fil, tydlig kakaosmak utan att bli för sött på något vis. Kommer definitivt köpa igen
Jag har jättesvårt att tänka mig en tallrik yoghurt eller fil med chokladpuffar/flingor.
Jättehiss!
Så goda med yoghurt eller fil, tydlig kakaosmak utan att bli för sött på något vis. Kommer definitivt köpa igen
Nyfiken sen vad du tyckte om den! Hoppas är innerligt bättre@Halcyon Hoppas Mango eller Jordgubbe/Hallon är bättre för de köpte jag idag
Håller med, jättehiss!
Jättehiss!
supergott är det!Jag har jättesvårt att tänka mig en tallrik yoghurt eller fil med chokladpuffar/flingor.